Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Bare lurer... Her går det i grøt til frokost og kvelds, ellers pupp til alle måltider. Frøkna liker ikke middagsmat, enn så lenge. Så det har vi tatt en pause ifra. Syns det er vanskelig å vite når jeg skal kutte ned på ammingen og til hvilke måltider!
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Lurer på det samme. Min er åtte mnd., og han har begynt å miste interessen for puppen - eller drikke generelt. Tror ikke du trenger å kutte ned på ammingen. Jeg ville bare vært glad til om han ville ha. Morgen: Pupp Frokost: Bittelitt grøt eller bittelitt brød med leverpostei, litt vann Mellommåltid: Pupp Lunsj: Middagsglass, litt vann, litt pupp Mellommåltid: Litt frukt e.l Middag/kvelds: Grøt, litt vann, bittelitt pupp
JulieF*Victoria* Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Lillemor her er akkurat blitt 8 måneder og dagens måltider fordeler seg slik sånn ca: 06.00 MME 09.00 Grøt og vann 12.00 Halv brødskive og litt MME etterpå 15:00 Halvt middagsglass og litt fruktpure/most banan e.l 17.00 Liten porsjon grøt 19.00 MME Nattinatt:)
passilurken Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 altså... poden er 7,5 og spiser som følgende: melk når han våkner på morgenen (ca 6) frukt med grøt og tran 7-7.30(nekter plent dersom det ikke er minst halvdelen frukt...) melk før hvilen ca 9 litt melk etter hvilen ca 10 middag (de dagene han vil det...) og fruktmos m/grøt ca kl 1 melk før og etter hvilen 1.30-3 fruktgrøt ca 5.30 melk før senga ca 6.30 melk ca 3 på natta. han spiser såpass lite til hvert måltid at han fremdeles får et melkemåltid på natta. var på hs i dag og han hadde bare lagt på seg 120g på 5 uker. ellers lager jeg alt av fruktmoser og middager. han spiste en del middag en stund, men så nekter han plutselig igjen. så nå blir det mango (favoritten over alle favoritter) med gulrot, yams, blomkål, avokado, you name it, bare for å få i ham litt vitaminer. han får også rapsolje i middagen. bør visst det når man lager middagen selv. når det gjelder amming, så nekter han å drikke når han ikke ligger i senga eller er på soverommet. i sofane, liggende i armkroken kan jeg bare glemme. hm, ble langt dette:) håper det var opplysende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå