Gå til innhold

Svineinfluensa som befolkningsregulator og distriktspolitisk virkemiddel?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Oslo får vaksinen sist. Pussig, siden det er her det bor folk. Så konklusjonen må jo bli at det er Senterpartiet som styrer vaksineprogrammet. Hurra for bønder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel både nåværende og forrige helseminister fra AP så hvis du regner med at det er SP som styrer dette må de være usedvanlig dykktige.

Skrevet

Du kan komme hit og få vaksinen min, for jeg kommer ikke til å ta den. Tull og tøys. Hyping og skremselspropaganda.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er det jeg alltid har sagt, bønder er noen slu jævler. Og ministre er tross alt lite makt og mye talerør, ergo faller mistanken på embedsverket, som antakelig har samla inn alle som ikke klarte kare til seg en gård på odel og heller ikke overlevde som frisørdame eller traktormekaniker, og dermed hopa de seg opp i Staten. Men siden de pendler fra Odalen og ikke har bostedsadresse i siviliserte strøk har de altså manipulert utdelingen av vaksiner til å passe eget postnr.

Skrevet

Noen fordeler må det jo være ved å bo i grisgrendtestrøk, hehe;)

(ps. jeg skal ikke ta vaksinen)

Skrevet

Vi i tynt befolka områder får ta ansvar og sende vaksine til oslo...

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, og for å opprettholde bosettingsmønstre og gi dere følelsen av å telle med kan dere nå bli antigris før alle oss som tross alt har naboer å bli smitta av.

Gjest sug lut
Skrevet

Veldig fin blogg, vært inne på den før. Men du vil neppe ha meg som nabo.

Skrevet

Åhhjoda, jeg kunne trenge flere naboer:)

(eventuelt bytte ut hun ene jeg har, hehe)

Skrevet

Ja, der har du nok rett. Det er vel egentlig sån at det bare er SP og bøndene i Norge som er i stand til å få gjennomslag for sine saker.

Gjest sug lut
Skrevet

Kanskje hun er vaksinemotstander, da kan hun jo lett dø.

Skrevet

Hun er mer skummel og litt nazi. Typen som ringer når du parkerer litt skjevt eller ikke tar inn søppelboksen to sekunder etter at søppelbilen har vært her. Og jeg tror neppe hun har tenkt til å dø med det første, nei.

Blir litt nervøs av slike folk...;)

Gjest sug lut
Skrevet

Du får bruke følgende metode: hver gang du snakker med henne mimer du bare. Da tror hun først at hun er døv, så at hun er gal, og tilslutt sitter hun og rugger i et hjørne innsmurt i egen faeces.

Gjest sug lut
Skrevet

Det skumleste er at man ikke forstår det før i nasjonalapokalyptiske tider der svinene vandrer i gatene. Og da er det for sent.

Skrevet

Det ække det som er grunnen,vøtt!

Myndighetene tester selvfølgelig ut denne vaksinen i grisgrendte strøk for å utelukke eventuell underlivskløe, hudavskallinger og andre uheldige bivirkninger. Så kan vi på det sentrale østland rolig lene oss tilbake i et par uker mens vi venter på bivirkningsstatistikken, og kan så ta en veloverveid og gjennominformert avgjørelse før vi eventuelt lar oss pirke i armen av en kvikksølvlakkert sprøytespiss...serru...

Skrevet

Har du tenkt på muligheten for at det er Senterpartiet som står bak svineinfluensaen? De har jo stor tilgang på svin...

Skrevet

Himmel og Hav, problemet da er jo at alt dette finnes på bygda allerede så det kan jo ikke være DET?! Hihi...

Gjest sug lut
Skrevet

Ah, en sykt god og god og syk konspirasjonsteori er aldri bortkastet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...