ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er 15+2 men kjenner ingenting. Er førstegangs. Er så redd for at det er noe galt. Var på UL i uke 11 og da var alt fint! Jeg har verken fått mage eller merker noe til det som skjer.. skulle man ikke kunne kjenne livmora snart? Er det sånn at hvis man mister så merker man INGENTING? Blir jo helt tullete her. Kan det gå lang tid før kroppen støter vekk et dødt foster? Huff, er bekymret
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Mange som ikke får mage før seint. Farmor fikk først antydning til mage da hun var ca 6 mnd på vei, jeg derimot hadde mer eller mindre kul på magen før jeg var klar over at jeg var gravid. Er så LEI denne magen nå.. Er jo kos selvfølgelig, men den kommer mer enn tidsnok;) Jeg kjente ikke liv sikkert før uke 19, Mulig det var noe før, men alt er liksom så usikkert.. er førstegangs jeg også. Hvis alt var bra på UL i uke 11 så ville jeg nok tatt det med ro. men jeg skjønner tankene. Har selv mistet en gang, så klarte ikke slappe av før jeg var over i 3. trimester.. fortsatt litt nervør:S Var på tidlig UL i uke 9, og når de har sett hjerte slå.. så går det som regel bra:) Nyt svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå