Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 God helg alle kvinner, ta dere et glass eller to i helgen, vi har godt av å senke skuldre. Ta et glass cognac, ull på bena, drit i helgevasken, slå et slag ludo med eldstebarna. La frykten få en liten pause
~Roskva~ Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Takk Mette Elisabeth Jeg har vært så avslappet i forhold til den influensaen helt til nå. Men det kom så nært da jeg leste avisene i dag, og jeg ble redd. Du gjorde meg oppmerksom på hvor redd jeg kjente meg, og gav meg muligheten til å se meg selv utenfra. Det hjalp :-) Jeg holder meg unna cognacen, men et lite glass rødvin skal det bli!
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 *Smiler* Hadde det ikke vært for at jeg er gravid hadde jeg glatt tatt meg en cognac i helgen... Men skal unne meg litt Cola med is og sitronskive! Og kose meg med barna. God helg, Mette Elisabeth!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Godt sagt! Jeg får bytte ut den alkoholholdige drikken med en kakao i stedet. ;-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 For orden skyld; jeg hadde glatt tatt meg en Irish eller to, hvis det ikke var for at rugeriet går for full maskin her. Jaja, får vel slenge en dæsj med krem på kakaoen og late som, mens jeg tenker at i påsken blir det the real deal! ;-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Hehe! Var litt usikker på om jeg skulle gå inn på dette innlegget, men nå angrer jeg ikke;) God helg!
La Perla Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Det spørs om min eldste vil spille ludo med meg i helgen...hun er snart 16 og har nok andre planer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå