Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Er det noen som har prøvd denne nesesprayen?..Virker den:? Har ei lita tulle på 10 mnd med supertett nese 4 dag på rad og har brukt nesedråper men dette funker ikke....Er ikke otri baby merket jeg har nå. Stakkars lita hun sliter med pusten....Noen råd?.Har også sånn man suger ut snørret med men dette fungerer jo bare der og da ...Hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har prøvd otribaby på meg selv.. Og jeg likte den veldig godt. Er jo bare saltvann og litt til.. så det løste opp det som var det.. Og jeg føler det er bedre en nesespray. Og var veldig enkel å få inn.. med dråper.. Nå tok jeg ikke så masse heller. en sånn en pr 12timer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 saltvann og litt til?? hva er litt til?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Nå er ikke jeg noen ekspert, så mulig noe er likt.. Natriumklorid, dinatriumfosfat, natriumsfosfat, renset vann, kastorolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå