Gå til innhold

Hvor langt har du kommet på julevasken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....henter litt mot her nå til å fortsette!!

Er i gang....men myye igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh kjære, blir det ikke møkkete igjen til jul hvis man begynner nå??

He he, jeg har altså ikke begynt, ikke tar jeg noen stor vask heller....

Men flink du da!

Skrevet

Nei- det er for tidlig til å kalle det julevask;) Blir fort møkkete igjen, men jeg tar tak, lister, vegger, karmer. vinduer osv etterhvert som det trengs hele året jeg!

Blir jo litt ekstra før jul,men hvis jeg skulle tatt hele huset slik måtte jeg nok brukt en effektiv uke på det.....

Så her er det litt hele tiden så slipper jeg de store skippertaka;)

Skrevet

jeg har bare ryddet fram litt ting vi ikke trenger lengre for å gi til bruktsalg eller loppemarked. Så blir det litt ryddigere til jeg skal vaske:-))

Vanligvis begynner jeg med å ta inni skap og skuffer på denne tia, men i år skal vi bytte kjøkkeninnredning rett før jul.

Skrevet

Hmm, det har jeg ikke ofret en tanke enda. Pleier egentlig ikke å styre så ille med vasking før jul. Vasker som vanlig, så tar jeg det skikkelig på våren. Meeen, nå er ikke jeg kjent for å være et godt husmoremne heller ;-P

Skrevet

Huh? Julevask? Hva er det? :-P

Skrevet

...tar det selvfølgelig jevnt over ellers i året også!! MEN....om jeg begynner nå så er det julevasken ja!!! He, he...er da ikke så morsomt dette!!

Skrevet

Hehe... Her sitter jeg på sofaen med bekkenløsning og begynnende svangerskapsforgiftning... Så nei, -har ikke begynt på noe julevask! ;)

Har termin 5.desember, så rekker kanskje litt vasking etter det. Og uansett bor vi på 70 kvadrat bare, så er ikke mye som skal vaskes. :) Også har jeg en mann som fint kan svinge vaskekosten helt på egenhånd! (Er gjerne han som vasker, uansett. Jeg tar mere småryddinga.)

Så her er det null stress! -Har ikke lov til å stresse akkurat nå heller... :)

Skrevet

Julevasken? er du morsom? Julevask i oktober???

Og folk bruker å si jeg tar av med jule-hysteriet mitt?

Jeg tar julevasken helt i slutten av november jeg, slik at jeg han henge opp stjerner i vinduene og julegardiner i kjøkkenvinduet til første advent.

Sorry om jeg ble litt "morsom" i begynnelsen her, men jeg klarte ikke la være:-)

Skrevet

Den skal vaskedamene våre få lov til å ta ;o)

Skrevet

Julevask hva for no?:) Leenge til jul enda..hehe

Skrevet

Herregud, det er midten av oktober!!!!!

Dreier livet deres seg bare om jul de siste 6 mnd før jul? Hva gjør dere de andre 6 mnd etter jul?

Skrevet

Haha, julevask! Morsomt :) Får se om det blir mer vasking før jul, er ikke sikkert det blir da heller :P

Skrevet

Finens det virkelig fortsatt mennesker som driver med sånt?

Gjest 5 andre
Skrevet

ikke så mye som tenkt litt på den i det hele tatt.....

Skrevet

Å guri, nå fikk jeg hakeslepp...vi er jo i oktober!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Nei, jeg har vel ikke akkurat begynnt å tenke julevask enda. En smule tidlig for det.

Vi flyttet på sofaene og tok ut det store teppet under salongen forrige uke. Støvsugde og vasket, men har liksom ikke tenkt på det som julevask... :-)

Det var bare noe jeg syntes virkelig var på tide.

Skrevet

Her blir det julevask uka før jul. Jeg har såvidt begynt litt på helgevasken. Vo har bare 60 kvm så det er ikke så voldsomt stor jobb heldigvis.

Skrevet

Ferdig med helgevasken. Teller det?

Skrevet

Julevask i oktober??? Julevasken tar jeg noen dager før Julaften.

Skrevet

Hehe, skal du ikke vaske det du vasker nå før jul så ser jeg ikke akkurat for meg det reneste julehuset ;-)

Nei, kaller det ikke julevask når det enda er to mnd igjen til jul.

Skrevet

Julevasken i oktober???

Nei er du gal.

Men her blir det ikke noe julevask i desember heller for den saks skyld, bare en helt vanlig vask som ellers i året.

Som om det ikke er nok å gjøre ellers....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...