Jente+Jente+lillegutt Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Blir så sur på "landet" vårt i disse svine tider. Nå har de etter mye om og men fått meg til å ville ta vaksina, men nå får jeg den jo ikke. Vaksineringen begynner ikke her før om 2 uker. Og da blir bare jeg vaksinert og ikke mannen min og de to andre barna våre. I mellomtiden skriver de skrekk historie etter skrekk historie i avisen. ALLE BØR VAKSINERE SEG 2 ÅR GAMMEL GUTT DØD AV SVINEINFULENSA OSV.... OK, jeg fatter det men så gi oss vaksine også da, IDIOTER. Så om to uker skal jeg sitte der og bekymre meg for familien min som ikke blir vaksinerte før kanskje mot slutten av året når de samtidig snakker om hvor mange som vil dø innen den tid. Jeg går jo hjemme, det er de som er ute i smittefaren. Kollektivtrafikk, skole og jobb mm. GRRRRRRRRR
Msk87 Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal ikke ta vaksinen.. har lest veldig masse om det og kom fram til at for meg er det best å la være! har lest mye på fritthelsevalg.no og pandemi.no selv har jeg heller aldri slitt med "vinter"sykdommene som infuensa eller noe.. har hatt oppkast en gang og da var jeg 8 år eller noe. De sier jo også at vanlig influensa er sterkere en svine og fugleinfluensa..
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Og sist gang du leste avisen var i sommer eller? Ja, de mente at den var mild, men nå viser det seg annerledes. Jeg skal i såfall ta den og det skal resten av familien også. Da hører jeg kun på folkehelseinstituttet, lege og jordmor. Hva mer kan jeg gjøre? Om noe skulle skje om jeg ikke tar den vil det kun være på grunn av mitt valg, og det orker jeg ikke tenken på. Ikke mannen min heller. Skulle helst hatt vaksinen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå