ღhælgelainnღ Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Nå går altså helsemyndighetene ut med oppfordring til vaksinering av alle mennesker. Men hva hjelper det når vaksinen på langt nær er tilgjengelig ennå? Sjekket nettsiden til min kommune og der ville ikke vaksinering starte før i uke 45 og da tar de først risikogruppene. Før den tid kan jo veldig mange være smittet allerede så da kommer jo en vaksine litt på etterskudd får man si.
La Perla Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Ja, det er jo litt rart. Norge hadde jo bestilt så fryktelig mange doser også. Jeg tror kanskje vi blir smittet før vi rekker å vaksinere oss ihvertfall, for nå er den påvist på datteren min sin skole, og det er kjempemange som er hjemme med insluensaen der. Også venner av min datter og eldre søsken av min sønns barnehagekompiser. ...
ღhælgelainnღ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 De har ikke sjangs i havet til å rekke å vaksinere så mange før dette sprer om seg. Det smitter jo så utrolig fort, så det er bare et tidsspørsmål før det er i alle barnehager og skoler. Det er nå påvist to tilfeller i barnehagen til ei venninne av meg. Grøss og gru.
Trebarnsmamma30 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Den kommer altfor sent! Er jo allerede 10 personer som er døde, og det kan jo ta lang tid før alle får vaksinert seg.. influensaen spres jo veldig fort nå.
ღhælgelainnღ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2009 Har bare fått et inntrykk av at Norge var godt i rute med bestilling av vaksine. Men det virker jo ikke akkurat sånn. I Sverige har de (som vanlig) kommet lenger med vaksineringen.
Trebarnsmamma30 Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Får ikke håpe "alle" allerede er smittet når vaksinen blir tilgjengelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå