Brunost Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 hva leker de med? Hva ønsker dere dem til bursdag/jul etc? Har en som blir 3 år i helgen. Han har masse duplo og tog. Jeg er kjempe usikker på hva de egentlig leker med? Han leker med litt store biler og duplo. Ellers er han glad i bøker. Men er det noe annet de kan leke med? føler meg litt dum som spør, men jeg har virkelig ikke peiling.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Smålego Kjøkkenting - elsker å hjelpe til med å lage mat Togbane Biler i alle former! Malesaker, liker bedre å male enn å tegne Puslespill Nabbiperler
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Lekekjøkken er supert i den alderen, mine gutter har brukt/bruker det masse. Biler i alle mulige varianter er populær her, brannbil, heisekran, småbiler osv. Må være "skikkelige" da, ikke sånne som ikke ligner skikkelig en gang (little people?). Ellers så er han vel stor nok nå til enkle spill som billedlotto, memory ol.
Brunost Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for svar flere ting jeg ikke har tenkt på.
tomat15 Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Min 3 åring elsker alle bilene fra Cars filmen. Tror kanskje vi nesten har to av hver. Han leker med de hver dag og hele tiden. Ellers er han også veldig glad i bilene og traktorene og gravemaskinene fra byggmester Bob samt alt fra Rory Racerbil. Her går det veldig mye i småbiler. Liker veldig godt parkeringshus han kan kjøre alle bilene sine i samt duplo så vi kan bygge garasjer til bilene. Enkle spill er også veldig moro for tiden. Har lært seg å telle på terningen og når han flytter brikkene. Er en veldig koselig aktivitet å gjøre med mamma eller pappa om kvelden når lillesøster har lagt seg.
Kaffemocca Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Her blir det lekt mye med biler i alle str. Ellers så er sabletann veldig gøy! Ellers er det tegnesaker, kjøkkenting og telefoner det går i :-p
suseduse Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Her er togbane en super hit, og duplo! Ellers er modelleire, maling, tegning,buss i forskjellige farger og størrelser og biler en hit! Han er også glad i dukker opg vogner, men kan ha litt med at han akkurat er blitt storebror Kjøkkenting er også kult!
max32 Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Her går det i sabeltann. Den sorte dame( skuten til sabeltann) Kjekt med uteleker. Sykkel, ball, akebrett, gravemaskin, hammer og spiker ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå