Gå til innhold

Tegn på at fødsel nærmer seg?


sørlandsmamma

Anbefalte innlegg

Har termin 5. november. Menstermin var derimot 24. okt. Alle sier jeg har en lav mage, men føler jo egentlig ikke det selv da:) Vekten min har stagnert nå, men ungen min vokser som bare det:) Hodet er festet og lå så langt nede i bekkenet at jm ikke fikk tak i hodet på kontrollen forrige uke. Kjenner at det presser godt mot bekkenet om dagen ja. Dere som har vært borti dette før, er dette et tegn på at fødsel nærmer seg, eller har dette ikke noe å si?

Setter veldig stor pris på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Svarer så godt jeg kan ut fra hva jeg har hørt og selv opplevd...(har født to barn fra før av) Men, det betyr ikke at dette gjelder deg, så ikke mist motet!! ;)

På førstegangsfødende er det normalt at hode fester seg tidligere enn på flergangsfødene. Når jeg sku ha mitt første barn festet hun seg 2 mnd før fødselen.... At de står dypt i bekkenet kan de vel og gjøre uten at det betyr at fødselen er nærme....

Men, at UL terminen din er 5 nov er jo det sikkreste tegnet!!! Du har senest barnet i dine armer om 4 UKER!!! Og mest sannsynlig før siden menstermin er i morgen!

Vent med glede, for når det er igang...ja da er det ingen vei tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret:) Nei, det er jo egentlig bare å vente å se. Måtte bare høre om det kunne være noe. Mister ikke motet av svaret ditt. Har faktisk ikke blitt lei enda. Det er vel kanskje fordi jeg begynner å grue meg til fødselen. Har skyvd den forran meg i 9 måneder. Men nå kan jeg snart ikke gjøre det lengre...

Lykke til med din fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sørlandsmamma =)

 

Vi ligger ganske likt med termin, Jeg har termin 6.nov og Menstermin var 25 okt.

Jeg kjente godt med nedpress for noen ca 3 uker siden, etter det har jeg ikke hatt så mye nedpress mest sterke kynnere...Samme her så var det så vidt JM fann ut hvor bebisen låg, men etter jeg tok en ekstra Ultralyd nå for en uke siden såg vi at hode låg langt nede i bekkenet :)

 

Jeg har gått rundt å trodd at jeg kommer til å få til rundt menstermin...men det ror jeg ikke lengre. Har hatt mange fødselstegn, Men det skjer liksom ikke mere :P

Vi får smøre oss med tålmodighet! Jeg har vært utrolig effektiv den siste uken, alt er vasket og klappet å klart;) Idag ble det nybaket boller også, prøver å tenke litt utom denne bobblen;) hehe...lykke til framover...blir spennende å se når vi føder:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...