Gå til innhold

På overtid...sukk...


winterwonderland

Anbefalte innlegg

Ja, ja..da kom og gikk den datoen (22.okt)..noen som fikk sin på termin da??

Er det nå jeg skal begynne å løp i trapper, hopppe opp...? Noen ideer om hva man kn gjøre i en slik advent tid?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si ifra hvis du kommer på noe, for hadde også termin den 22.oktober......

Men er førstegangs, så da går det jo gjerne litt over. Håper modningsakupunkturen gjør sitt til at det ikke drøyer for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er nå i samme bås..hvor lang tid tar det før mondningsakupunkturen funker?? Lurte på om jeg skulle prøve det jeg oxo..snakket med svigerinnen min om det, men glemte å nevne det for jordmor da jeg var hos henne tidligere i uka. Rart ikke hun nevnete noe om det..hmm...Jeg bør sikkert ta meg en tur ut,men har helst lyst til å bare sove..hmfr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter.. jeg er oxo på overtid, 3 dager i dag og er 2.gans fødende.. men virker som den lille har det godt i magen.. men det er slitsomt og tungt nå synes jeg, mere vann i kroppen og trangt om plassen..

 

håper vi slipper å gå lenge over. noen som vet når den lille begynner å bæsje i magen??

jeg tok modningsnåler med nr 1 og fødte på termin da, har tatt nåler og fotsone terapi nå, men ingen ting skjer. er ikke kroppen klar så hjelper det ikke med nåler sier de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikkert på det med den første bæsjen...så det er ikke alltid at mondingsnåler funker da?? Da er det kanskje litt seint for meg nå...si i fra når det skjer noe med dere :)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun jeg går til sa at om kroppen er moden for å ta imot akupunktur så tar den det imot. er den ikke moden så kan det hende at det ikke har noe å si... vet du om du har noe åpning-? eller om livmortappen er moden?? om jordmor kjente på deg sist kontroll.. på mandag var det ikke modent på meg sa hun.. :(

 

godt å høre at de ikke bæsjer før det er fødsel i gang da. vet jo at det kan være skummelt om de får de i seg, men da går man ikke mange dager med bæsj i vannet og de drikker det.. phu..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope..hun sjekket ikke en gang det på meg..hun sjekket bare om hode hadde festet seg og ca. hvor stor han var... og at jeg hadde litt blod i urinen og at det betydde at kroppen gjorde seg klar.Er det meningen at de skal sjekke åpning?? eller spurte du? Skulle ønske hun kunnne ha sjekke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spurte om jeg ville at hun skulle kjenne på meg. så hun kjente at livmortappen pekte mot ryggen enda, og ikke var moden nok. skulle kjenne på nytt på mandag sa hun. hør med jordmor neste gang du er der om hun kan kjenne etter om du begynner å få åpning. det kan man jo gå med i flere dager før det skjer det store :)

 

håper du snart får din lille.. venter spent på at noe skal skje jeg. merker man er forsynt med å være gravid når man blir så store og tunge på slutten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..jeg har blod på do papiret (lyserødt) når jeg tørker meg..bør jeg ringe sykehuset? Jeg har ikke noe smerter noe sted..litt mensenmurringer...kanskje..hmmm..spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert i kontakt med føden...hun sa at da var startskudde godt, men at nå måtte jeg bare gå tilbake i sengen og spare på krefter og vente på at riene skulle starte.. så da regner jeg med at jeg ikke skal gå uker på overtid....men det kan jo ta litt tid dette oxo..hvordan går det med dere andre noe nytt??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja- blod er et godt tegn. grattis.. ;)

her er det ikke så mye nytt, litt mere vondt i magen og nedpress men ikke noe andre tegn. så jeg har bakt litt og vasket idag for å finne på noe.. hehe..

 

skal på kontroll imorgen og det blir spennende og se om det har begynt å modne seg. har det ikke det blir jeg sprø.. da blir jeg nok satt i gang når jeg har tippet 7 dager over..

 

lykke til, skal krysse fingrene for at den lille kommer snart winterwonderland ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til til deg!

Spennende at det begynner å skje noe. Du får holde oss oppdatert!

 

Ingen flere tegn her i dag heller,,,,,,

Er i dag 3 dager over termin, så håper på noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så bra...tror jeg har bare veer som varer ca.50sek..med ca.8 min.mellomrom...så vis det ikke bygger seg opp noe særlig blir jeg hjemme i natt...vis ikke vannet går... lykke til Trampe82..for håpe det blir framgang, evnt. i natt eller i morgen tidlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 1/2 time med rier som kommer alt for fort og vare alt for kort.. stress rier... huff... blod og slim, så noe er i gang.. skal prøve å holde ut litt til hjemme før sykehuset kaller... blæææææææææ--- vondt gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Men du tar deg tiden til å skrive her samtidig. Det får´n si.

 

:)

 

Regner med du er på sykehuset nå eller så har det stoppet opp.

 

Uansett.

 

Motet oppe!

Baby snart ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin kom 26.okt. kl 22.04 ( 4 dager over term).. var frem og tilnake på sykehuset søn/man. Kom hjem i går..er nå en lykkelig mor, men sliten!!!

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...