Gå til innhold

Enda ett innlegg om den dumme vaksinen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bestemt dere for at dere IKKE skal ta den, har dere barn?

Jeg har tenkt litt på det, og tenker at det kanskje er lurt å ta den hersens vaksinen, så en slipper å utsette barnet/barna mot smitten...?

Er MEGET skeptisk til hele vaksinen i utgangspunktet, og hadde egentlig bestemt meg for å holde meg langt unna den sprøyta, men litt vondt å tenke på at barnet mitt kan bli sykt og kanskje dø, siden jeg er sta og ikke vil ta ei vaksine?.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det samme som deg ... og registrerer at fhi endrer anbefalingene til at alle over 6 mnd bør vaksinere seg.

Ikke lett dette her.

Skrevet

Sier de at barn over 6 måneder skal vaksinere seg? Nei, det kommer iallefall ikke på tale. Jeg vil ikke sprøyte barnet mitt full av ting man ikke vet bivirkningene av... :( Da kan heller jeg og mannen min være forsøkskaninene... Men igjen, da er jo muligheten for at vi blir alvorlig syke/dør, der, og da blir barnet foreldreløst. Fy flate, det er så kjedelig dette her!!!

Skrevet

Heldigvis er det frivillig. Aldri i verden om jeg skal gi en sprøyte til gutten min på 1,5 som frem til nå ikke har vært anbefalt for så små barn...

Da får heller vi rundt vaksinere oss, så han slipper!

Skrevet

Har to barn, en på 10 år og en på 10 mnd. Vi blir ikke å ta den. Når produsenten krever ansvarsfritak for bruk av vaksinen gjør det meg seriøst bekymret.

Skrevet

Barn fra 6mndr i risikogruppen...De fleste av de nye alvorlige sykdomstilfellene er folk fra ulike risikogrupper... SÅ også med vårt 10.dødsoffer..Gutten på litt over 2 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...