Gå til innhold

Pupper/rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du er puppedame eller en du en rumpedame? Hva er du mest fornøyd med og hvorfor?Synes du det er viktigere med fine pupper enn flott rumpe? Hvis du fikk velge ville du hatt store eller smmå pupper, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er definitivt en rumpe dame heldigvis. Jeg er slank og har en søt sprettrumpe. Jeg synes det er mye viktigere å ha en flott rumpe enn pupper. Synes rett og slett store pupper er lite pent. Minner om deigklumper

Skrevet

Jeg er fornøyd med både pupper og rumpe, men synes ingen av delene er viktig og hadde ikke tatt det tungt om begge deler hadde vært flate.

Skrevet

vel, har litt forstor hengerompe og litt for små hengepupper så jeg er vel ingen av delene dog det kunne ha vært verre og jeg kan jo alltid trene opp begge deler..

Er uenig i at pupper og romper ikke er viktige, fordi mye av feminiten sitter i hår, rompe og ikke minst pupper!!

Skrevet

Jeg føler meg ikke som noen av delene, jeg hadde gledelig vært mann i stedet. Men jeg forbinner rumpe med dobesøk, så jeg er vel mer puppedame. Og det vil i alle fall kjæresten min si, for han digger puppene mine. Jeg har jo også veldig store pupper, men jeg viser dem ikke fram. Både de og rumpa henger, så jeg kan ikke si at jeg er fornøyd med noen av delene, men jeg bryr meg faktisk ikke. Bryr meg i alle fall ikke om hva som er finest av de to.

Hadde valgt små pupper, bokstavelig talt da jeg venter på brystreduksjon.

Skrevet

Jasså, og tror du tekster som er skrevet i caps lock er noe finere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...