Mamma`n til Markus =) Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Pappa blir 57 år på søndag. Jeg trenger tips til hva jeg kan gi ham fra meg, min mann og sønnen vår på 3,5 år. Jeg er helt rådvill!!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Massasje på spahotell sammen med kona Eller middag ute med deg og sønnen.
Gjest MMJ Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Fiskestang? Nye tøfler, joggesko:) ikke lett det der... kanskje ei god bok?
Lykkekløver Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Teater eller konsert billetter. Eller billetter til en fotball kamp.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Hva liker han å gjøre? Interesser, hobby etc?
Mamma`n til Markus =) Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2009 Det er det som er problemet. Han bor langt utpå landet i nordnorge. Han jobber stort sett hele døgnet, så han har ikke all verdens med tid til fritidssysler. Å lese er noe han ikke gjør, for så snart han kommer hjem fra jobb, sovner han i en stol. Han er utslitt stakkar. Men kanskje jeg kunne spandere aromamassaje når han kommer på besøk til oss her i Drammen =) Det var en god idè =) Tusen takk for tipsene!!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Høres ut som han kunne trenge litt avslapping og massasje;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå