Gå til innhold

Skal du ikke ha før i april????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som tror jeg skal ha i januar.. Men neida, termin er i april..

Greitt- ser ut som jeg skal ha i januar, magen har slappe magemuskler etter førstemann som er 1 1/2 år..

Men er det ikke bra koselig å få sånne kommentarer a?? Haha... vet nesten ikke om jeg skal le eller bli fornærma..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror kanskje jeg hadde blitt litt fornærma der gitt...;)

Skrevet

Er ikke akkurat noen booster for selvfølelsen, nei...

Skrevet

Hvis du ser ut som om du skal ha i januar, så kan du nesten ikke bli fornærmet fordi andre kommenterer det. Andre kan ikke vite at du har slappe magemuskler;o) Slappe magemuskler har effekt i starten, men når magen begynner å bli større så deler magemusklene seg for å gi plass til magen så da har magemusklene uansett ikke noe å si for str på magen.

Skrevet

Nå tror jeg kanskje du ikke fattet poenget her, *dum&deilig*... Nemlig at man kommenterer ikke magestørrelsen på folk, gravide eller ei.. Man kan nemlig ikke vite hvordan personen reagerer, om de har et anstrengt forhold til kroppen sin eller ei.. Og noen kan faktisk finne det sårende..

Når det er sagt, de som kommenterer er faktisk mine kollegaer. Og de vet når jeg skal ha. Og de vet også når vi fikk førstemann..

Nei, magemuskler har ikke noe å si for magestr- kun de aller første ukene/mnd.. og det var lissom det jeg ville fram til..

Har heller ikke sagt at jeg ble fornærma, bare at jeg ikke visste om jeg skulle le eller gråte av kommentarene;) Godt at vi er forskjellige;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...