Gå til innhold

Har fått svineinfluensa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok testen på søndag etter høy feber, og den viste seg å være positiv. Jeg er 30 uker på vei. Har vært syk denne uken, kastet opp og slapp med sterk hoste. Feberen er nede nå. Det er godt å slippe å ta stilling til vaksine ihvertfall. Babyen virker som om har det helt fint, og jeg kommer meg. Det går nok bra for de fleste å få svineinfluensa. Media hauser det veldig opp. Det er selvfølgelig noen som blir alvorlig syke men det blir alltid noen av influensa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra du kommer deg igjen:)

God bedring:D

Skrevet

Godt å høre at det går bra med deg! Det er jammen ikke lett å vite hva man skal gjøre...

Jeg har 19 dager til termin, og kommer ikke til å ta vaksinen. Den kommer ikke før 6. nov. i Drammen, og da kan det faktisk hende at jeg har født allerede.

God bedring:)

Skrevet

god bedring :-) Det er så godt å høre om gravide som har hatt influensaen og at alt er bra med både mor og barn. Jeg merker jeg blir roligere av det :-)

Skrevet

Takk for at du skriver dette innlegget. Godt å høre at alt er bra med deg og den lille. Fortsatt god bedring og godt svangerskap :0)

Skrevet

huff så kjedelig! men jeg føler med deg - jeg hadde svineinfluensa da jeg var ca 24

Skrevet

og der klikka pc`n :o)

prøver igjen!

da jeg var 24 uker fikk jeg påvist svineinfluensa! det hang i kroppen i 3 uker - men jeg ble frisk som en fisk - med hjelp av litt antibiotika mot den forferdelige hosten og tette brystet!

ønsker deg og den lille god bedring :o)

Skrevet

Susepusen: takk for at du deler denne historien:)

jeg blir syk av å se nyhetene nå og da er så flott å lese om at man faktisk blir frisk igjen. Nå har jo du og babissen antistoffer og du slipper å tenke noe mer på vaksine.

Jeg har 2 ansatte som ligger syke nå og legen ga meg tamiflu forebyggende, men tørr ikke bare tygge det sånn tilfelle rottefelle..

hva tror dere?

Skrevet

Takk for at du skrev dette innlegget, og jeg er enig med resten her, at det er godt å høre at de kommer seg, de som har hatt influensaen. God bedring, og kos deg resten av svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...