Susepusen Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg tok testen på søndag etter høy feber, og den viste seg å være positiv. Jeg er 30 uker på vei. Har vært syk denne uken, kastet opp og slapp med sterk hoste. Feberen er nede nå. Det er godt å slippe å ta stilling til vaksine ihvertfall. Babyen virker som om har det helt fint, og jeg kommer meg. Det går nok bra for de fleste å få svineinfluensa. Media hauser det veldig opp. Det er selvfølgelig noen som blir alvorlig syke men det blir alltid noen av influensa.
lavendelblomst Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Det er bra du kommer deg igjen:) God bedring:D
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Godt å høre at det går bra med deg! Det er jammen ikke lett å vite hva man skal gjøre... Jeg har 19 dager til termin, og kommer ikke til å ta vaksinen. Den kommer ikke før 6. nov. i Drammen, og da kan det faktisk hende at jeg har født allerede. God bedring:)
2tettebabyer Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 god bedring :-) Det er så godt å høre om gravide som har hatt influensaen og at alt er bra med både mor og barn. Jeg merker jeg blir roligere av det :-)
second_time Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for at du skriver dette innlegget. Godt å høre at alt er bra med deg og den lille. Fortsatt god bedring og godt svangerskap :0)
lillebie på`n igjen Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 huff så kjedelig! men jeg føler med deg - jeg hadde svineinfluensa da jeg var ca 24
lillebie på`n igjen Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 og der klikka pc`n ) prøver igjen! da jeg var 24 uker fikk jeg påvist svineinfluensa! det hang i kroppen i 3 uker - men jeg ble frisk som en fisk - med hjelp av litt antibiotika mot den forferdelige hosten og tette brystet! ønsker deg og den lille god bedring )
Lola2016 Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Susepusen: takk for at du deler denne historien:) jeg blir syk av å se nyhetene nå og da er så flott å lese om at man faktisk blir frisk igjen. Nå har jo du og babissen antistoffer og du slipper å tenke noe mer på vaksine. Jeg har 2 ansatte som ligger syke nå og legen ga meg tamiflu forebyggende, men tørr ikke bare tygge det sånn tilfelle rottefelle.. hva tror dere?
Sommerfugl82 Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for at du skrev dette innlegget, og jeg er enig med resten her, at det er godt å høre at de kommer seg, de som har hatt influensaen. God bedring, og kos deg resten av svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå