Gå til innhold

Hva skal dere bruke denne dagen til??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt har nettopp sovna,så nå skal jeg kose meg med en kopp te og så MÅ jeg ta fatt på klesvasken,må støvsuge å ta et ryddetak:)

Så skal jeg hente jenta i b.hagen tidlig og når gutten kommer fra skolen leverer vi lillegutt hos farmor og tar oss et par timer i badeland:)

Blir vel kafemiddag idag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta er i bhg og skal være der lenge i dag, (5,5 timer). Mannen begynner snart i jobb og det er greit om hun er vant til å være der lenge til han begynner.

Men, i dag har jeg fri fra jobb så da tenkte vi at vi skulle vaske alle skap i huset, og ta en skikklig stor-rengjøring:) Det er ikke alltid så lett å få til når begge er i jobb så greit å få gjort det når begge er hjemme og småen er i bhg.

Skrevet

Jenta mi sovner ikke av seg selv inne. Så må vel ut og trille snart. Hun blir fryktelig grinete når hun er trøtt...

Skal også pakke litt. Og så må jeg gjøre oppgave til et fag jeg tar i kveld.

Vi skal også i bhg til 3åringen på FNmarkering.

Men har en dundrende hodepine + snufsete. Forkjøla regner jeg med. Æsj. Må ta noen paracet da..

Skrevet

Jeg skal til tannlegen....Hurra, fin start på helga!

Skrevet

Nå er det jobb frem til 16.00, da skal barna hentes og hjem til hjemmelaget pizza. Barna legger seg kl 19.30 ca og da må jeg dra og til hesten vår. Så sånn ved 22.00 tiden får jeg slengt beina oppi sofaen :-)

Skrevet

Lillegutt ligger ute å sover nå, og når han våkner skal vi ned til mi bestemor der mi tante og pappa også skal komme. Blir vel henta av sambo når han er ferdig på jobb, og da blir det avslapning fram til lillegutt legger seg ca 18.30.

Sambo har lovet å lage biffsnadder i kveld, så da skal vi kose oss med god mat og film (Public Enemy no 1, del 2).

Skrevet

I dag skal jeg også ta litt klesvask. Brette klær... HATER Å BRETTE KLÆR!

Så skal jeg forsøke å få ut ene pæra i frontlykta på bilen. Er så satans trangt der så jeg må ha dagslys og to hender (minst) for å klare det. Om jeg klarer det i det hele tatt.

Så skal jeg avgårde og kjøpe garn for jeg må strikke en ny ulljakke til Lillemann. Blir noe lusekoftegreier, tenker jeg :-)

Så skal jeg i løpet av dagen få saget til og snekret rammer til bildene jeg har fått printet ut på lerret, og så skal jeg stifte opp bildene på de. De skal bli innflyttningesgave til et vennepar.

... og så må jeg bare nevne at SOFAEN HAR KOMMET :-D Helga går nok med til å rydde og preppe slik at salongen vi har nå kommer opp på TV-stua, slik at den nye diiiiiiigre modulsofaen får plassen her på stua :-)

Skrevet

Jeg har shina over huset, skal ha visning kl 13. Skal straks ut å handle mat. I kveld er jeg bedt på middag, damenes aften. :o)

Skrevet

Rydde og vaske for nå har vi endelig funnet nøkkelen til dagsoving(og natt). Huset ser ikke ut etter 2 uker med lite søvn både natt og dag. Får besøk av tanter og søskenbarn i ettermiddag og bestemor kommer en tur til kvelden i håp om at knotten vil sove over hos henne. Tror hun kan drømme om det, tviler på at han vil. Gleder meg til stille helg med mann og barn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...