*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hva pokker skal vi me ullensaker politikammer til hvis jeg får spørre... Man får jo aldri gjort det man skal der i alle fall.... Når vi skulle ha pass til minste så var vi vel nødt å ta 3-4 turer for å få lov til å søke. Først så var vi der på feil dag, nei de kunne jo ikke gjøre det idag. Og siden kom vi for seint på dagen, det måtte vi vel skjønne at de hadde ikke tid med det nå(klokka var vel ca 9.00) osv osv Og når vi skulle anmelde innbruddet vi hadde hatt her... ja da var vi jamme der for sent også, da var vel klokka 9.30-10.00. Måtte jo skjønne at nå hadde de ikke tid til fler saker idag... Neste gang vi var der, ja da var det feil dag, kunne jo ikke gjøre det idag....og neste gang vi kom, nei da var ikke han der som pleier å ta hånd om de sakene... Og nå skulle jeg dit og ordne en annen ting.. nei det måtte jeg skjønne at jeg måtte jo komme tilbake på tirsdag, for det kan dem ikke gjøre idag. Herregud sier jeg bare. De er jo der og blankettene er jo der. For så enkelt er det, jeg skal jo bare fylle ut en blankett eller to. De kan heller legge ned hele dritten og så kan vi reise til Lillestrøm istede. For det er jo uansett derfra de sender de på utrykkning... Dagens lille utblåsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå