Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er livende redd vi har festet vårt Britax Multitech feil. Ikke at det står veldig utstøtt eller noe, men jeg er litt hysterisk når det kommer til slike ting. Finnes det noe sted vi kan dra hvor kyndige personer kan sjekke at vi har gjort det riktig??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Vi fikk det festet i butikken, og satser på at det skal stå der en stund... Må nok be om hjelp om det skal flyttes...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Vi kjøpte vårt på kjøpesenter i Sverige, så kunne ikke akkurat be han som hjalp oss om å bli med ut til parkeringsplassen på taket å feste det for oss ;o) Men jeg håpet kanskje det kunne gå an å dra noe sted nå slik at noen kunne forsikre oss om at det er gjort riktig. Vi har f.eks ikke disse "festene" i gulvet, slik at vi har måttet feste beltene rundt passasjersetet foran. Uff, liker ikke å være usikker altså!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Det beste er å lese bruksanvisningen og se om dere har festet det sånn det står der. Jeg ville ikke stolt på at de i butikken har festet det riktig, mange er for dårlig opplært eller er opplært i for mange seter sånn at de kan feste setet feil.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Kanskje du kan ringe biltilsynet eller naf å høre om det er mulig for at de kan sjekke det?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Vi festet det slik bruksanvisningen sa, men den var heller forvirrende synes jeg. Etter mye om og men gikk det likevel på et vis... Men det å ringe blitilsynet er kanskje en god idé ja.. Er jo uhyre viktig at disse små sitter så trygd de bare kan!! Takk for tilbakemeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå