Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Bør egentlig ta fredagsvasken fordi i ettermiddag må jeg handle og så skal vi til logoped, men synes det bare var godt å sitte å slappe av litt...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Igår krabbet jeg rundt å vasket hus, så idag skal jeg bare slappe av. Har ringt rundt til fysioterapauter i håp om at de skal ha en ledig time, har fått bekkenløsning/låsning med store problemer å gå, har slike isjiassmerter også.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Huff, det høres ikke godt ut! Håper du får time snart!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 I dag skal jeg jobbe på min vanvittig kjedelige jobb! Har ikke en ting å gjøre for tiden (derfor er jeg her...hehe) og må kjeppjage folk for å få noe å henge fingrene i! Så dagen blir ikke akkurat noe "hurramegrundt"! Men i kveld skal vi på middag til bestekompisen til mannen min og poden skal sove hos besteforeldrene. Det blir koselig med litt kjæreste tid og vennetid ) God helg alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå