Gå til innhold

Hva skal dere idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør egentlig ta fredagsvasken fordi i ettermiddag må jeg handle og så skal vi til logoped, men synes det bare var godt å sitte å slappe av litt...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår krabbet jeg rundt å vasket hus, så idag skal jeg bare slappe av.

 

Har ringt rundt til fysioterapauter i håp om at de skal ha en ledig time, har fått bekkenløsning/låsning med store problemer å gå, har slike isjiassmerter også.

Skrevet

Huff, det høres ikke godt ut!

Håper du får time snart!

 

Skrevet

I dag skal jeg jobbe på min vanvittig kjedelige jobb! Har ikke en ting å gjøre for tiden (derfor er jeg her...hehe) og må kjeppjage folk for å få noe å henge fingrene i! Så dagen blir ikke akkurat noe "hurramegrundt"!

 

Men i kveld skal vi på middag til bestekompisen til mannen min og poden skal sove hos besteforeldrene. Det blir koselig med litt kjæreste tid og vennetid :o)

 

God helg alle!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...