Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fant ut at jeg er gravid i dag.. og nå sitter jeg her og får ikke sove og er forbanna på samboeren fordi han ikke kommer hjem!! han drar å jobber på en butikk litt over en time unna. og jeg ringte han å spurte når han kom hjem og han sa han skulle ta toget om en time..ok! så ringer han meg to timer senere og sier han glemte klokka og kommer til å sove der i natt.. er det heeeeeeeeeelt urimelig av meg å bli så forbanna over at han bare blir der akkurat den natta vi finner ut at jeg er gravid? det er skikkelig dårlir av han.. og han er av den typen at han er klar for barn, vi er i et fast forhold ol.. skikkelig dust er han.. det er første gangen han har glemt seg så mye at han uplanlagt har måttet sove over.. det skjedde nesten det samme i går å.. han sa at hadde tenkte på meg, men da hadde han vel ikke glemt klokka hadde han vel?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 forstår du er lei deg/forbanna for at han ikke kommer hjem i dag... men tenk litt på han også.. enda han er pappa klar, er det en stor forandring for han også nå når han først har fått vite at han blir pappa.. det er en del å tenkepå for han også, han tenker nok mye på hva som vil skje fremover, om dere har riktig bolig/ bil ol. og hvordan livene deres blir etter fødselen.. tror det lett kan bli vanskerlig å følge med på klokken da.. samboeren min trengte 2 dager "tanke tid" før det ble normalt igjen hos oss, men nå har vi det godt, og gleden er stor.. gi han en sjans, dette påvirker dere begge..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Når skulle han komme hjem, og hvilken butikk er det snakk om ? Døgnåpent eller, siden klokka er så mye om natta...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå