Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Ser på kommunens hjemmeside nå at "Pris kan variere mellom legesentre"
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Er det ikke 50 kroner det koster da? Gjør det her ihvertfall! Så er ikke dyrt.
Hilde_85 Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Det er en egenandel på vaksinen. Tror de fleste steder tar 50kr for den
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 Ja ok. 50 kr er jo nesten gratis det ) Takker for svar!
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Influensa eller svin? Vi tar ikke betalte for å sette influensavaksinen (sesonginfluensa). Svineinfluensa-vaksinen skal ikke vi sette, men jeg tror de skal ta betalt 50 kr eller noe der omkring
1881 Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Det skulle da koste 50 kroner pr vaksine uansett, så dersom noen har betalt 150 kroner for svineinfluensavaksinen anbefaler jeg og kontakte kommunen som sikkert vil reagere.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2009 Ja det var svineinfluensavaksinen jeg mente.
mamman til to gutter Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Mellom 50 og 150kr har de gått ut og sagt at det skal koste å ta svineinfluensavaksinene, så jeg tror nok ingen kommuner vil reagere hvis noen har betalt 150kr selvom de fleste tar 50kr.
Mille** Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Her koster den 100. Mulig jeg som helsepersonell får den gratis, det er ikke avgjort enda.
pinglo Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Bor på Askøy.. En pensjonist betalte 100,- for svineinfluensa vaksinen.. Han var blitt fortalt at det skulle koste 50,- , men når han kom til skranken måtte han betale 100,-
3småtroll♥ Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Myndighetene sa i første omgang at egenandelen skulle være på 50,- men så ble det jo stilt spørsmål om hvem som skulle dekke dette da.. Den koster nemlig mer og legene vil jo også ha betalt for sin tid... Derfor sier de nå at det er opp til hver kommune hvor mye de skal ta for svineinfluensavaksinen. Sånn- nå var det oppklart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå