Gå til innhold

hehehe... unge gutter, ja.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kurs i dag, og skal i morgen. En av deltakerne kunne ikke unngå å se på meg. Hver eneste gang jeg så over alle deltakerne, så var hans blikk festet på meg. Så vek blikket når han merket at jeg så utover alle...

hehehe... må bare le av ungdommen. Jeg har funnet ut at han er under 30. Og jeg nærmer meg 40;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner han. Han så på deg fordi du så inmari rar ut...

Skrevet

;)

En merker hva som er hva;)

HI

Skrevet

Ta det som et kompliment:) Da ser du tydligvis bra ut:)

Skrevet

Han tenner vel på rynker da!

Men seriøst, hva har alder med ting å gjøre? Du er jo fokusert på at han er under 30, og bruker ord som unge gutter og ungdom. Var du interessert i ham fordi han så på deg, og nå som du vet at han er et tiår yngre så er det hele uinteressant?

Skrevet

Nei, jeg bare merket blikket hans;) Og jeg så jo at han var ung.

Det er bare merkelig at unge gutter viser slik interesse, syns jeg. Jeg er jo eldre, og det må da vise? Jeg trodde nemlig at unge gutter var mer interessert i jenter på samme alder eller yngre enn seg selv:)

HI

Skrevet

Ung mann er vel mer rett å si. Du som godt voksen dame burde da vite det.

Skrevet

Unge gutter, også er han i 30 årene? Misforstått en vesentlig del her eller?

Skrevet

Visst du nærmer deg 40, og han er ca 30, så ser jeg ikke helt poenget ditt? Hadde han vært 20, så hadde det kanskje vært noe å skryte av, men 30 vs 40? Får ikke blitt mer normalt!

Skrevet

UNDER 30, er han. Derfor jeg skrev gutt;)

HI

Skrevet

Hvordan definerer du en ung gutt, da? En 18-åring er for meg en ung gutt. En 28-åring er (bør i alle fall være!) en voksen mann.

Og hva i all verden er så rart med at en yngre mann hviler blikket på en eldre kvinne? Blir litt i dumt å tro at alle gutter/menn i en viss alder foretrekker kvinner fra en viss aldersgruppe. Kvinner på rundt 40 år ser ofte bra ut i vår tid. Ville ikke syntes det var rart dersom en 20-åring tittet heller, jeg. Og så er det stor forskjell på å beundre og på å ville gifte seg med noen. Mulig du er for "gammel" til at han ville hatt et forhold til deg, men det betyr da ikke at han ikke kan synes du er fin å se på??

Skrevet

Men gi nå dama litt kredit for at denne unge mannen tittet på henne da.

Er vel sikkert flere her som ville følt seg smigret av det, spesielt nå om en går gravid i tillegg.

Jeg er kun 30, men kan godt føle meg smigret over at en mann/gutt i midten/starten av 20 årene ser på meg med beundring/lyst i blikket.

Skrevet

Å herregud, her er hønsegjengen på'an igjen! Hakk hakk hakk!

Hvorfor ikke gi en medsøster litt applaust for at hun tiltrakk seg oppmerksomheten til en (kjekk?) ung mann.

Vi trenger alle sånne lysgløtt i hverdagen!

Skrevet

Hakket vel ikke jeg? Skriver bare at jeg ikke helt kan se hva som er så rart med situasjonen. HI ser antakelig bra ut, og menn som interesserer seg for vakre kvinner lar neppe være å se bare fordi hun er noen år eldre enn ham.

Er vel HI som er nedlatende her, ved å kalle en mann i slutten av 20-årene "ung gutt" og liksom hoderystende overbærende kommentere oppførselen hans?

Anonym 08.32

Skrevet

Skriver HI noe om at situasjonen er rar, eller at hun rister på hodet, eller er overbærende?

Tror det er du som leser innlegget slik du ønsker, jeg!

Men du er vel kanskje ikke gammel nok til å vite at vi "gamle" damer over 30 setter pris på at unge menn (under 30) sjekker oss ut.

Skrevet

Den siste kommentaren din er så dum at jeg ikke gidder å kommentere den.

Er vel heller du som leser mine svar slik du ønsker. Jeg skriver at HI sikkert ser bra ut og var verdt å se på, og at det ikke er slik at alle menn i en aldersgruppe foretrekker kvinner på egen alder eller yngre. Dersom du reagerer på det jeg skrev om at hun kanskje er for "gammel" til at han kunne tenkt seg et forhold, var det altså bare ment som nyansering, ingen fornærmelse. Kanskje han foretrekker kvinner på egen alder i forhold, hvem vet, men det betyr da ikke at han ikke kan ha syntes at hun var fabelaktig å se på!

Selvsagt skjønner jeg at hun syntes det var morsomt. Hvem ville vel ikke syntes det? Men jeg skjønner ikke helt hvorfor hun synes det var så rart.

Skrevet

Til HI: "En vet hva som er hva". Du er søren ikke lite innbilsk;) Blir kvalm av sånne mennesker jeg.

Og "Unge gutter". En gutt på rundt 30 år er ikke en ung gutt. Da jeg leste overskriften, tenkte jeg på en gutt mellom 12 og 17 år jeg...

Skrevet

Selvsagt vet man hva som er hva! Ser ikke du forskjell på et beundrende blikk og blikket til en som betrakter noe rart? Høres ut som om du lever godt etter Janteloven.

Men enig, jeg forestilte meg også en tenåring når jeg leste "ung gutt".

Skrevet

Jeg er ikke HI, men helt enig; man vet hva som er hva!! Hvorfor blir dere så forbanna sure om noen sier at de merker oppmerksomheten fra menn?? Har dere ikke merket slike blikk selv? Det er et faktum at en del menn har store problemer med å skjule sin interesse når de ser en dame som ser bra ut, og de er ikke akkurat diskrete, ofte.

Jeg er selv en sånn som menn snur seg etter, ja det er sikkert helt uspiselig av meg å si det, kjenner jeg dere rett:) Men det er et faktum, mannen min, venninnene mine og mine foreldre og søsken har i alle år påpekt dette- og jeg er jo ikke så blind at jeg ikke får det med meg selv heller. Av og til er det tydelig, komplimenter, blunk eller "wow" og snur seg etter meg. Mens andre ganger er det bare blik, men jeg kan love deg at man ser og føler hva som er i et slikt blikk.

Jeg gikk til barnehagen i går da en buss kjørte forbi meg bakfra. I bakruta satt 2 unge gutter, jeg vil si i slutten av tenåra, og sendte meg blikk og gjorde "wow"-uttrykk. Jeg blir også litt overrasket når så unge gutter gir meg oppmerksomhet, jeg er tross alt 33 og mor til 2. Men, mannlig oppmerksomhet er jo bare fint. Blir trist den dagen ingen snur seg mer..:) Gled deg over at du er offer for hans attention, hi. Det er jo bare gøy!! (så lenge du ikke tar det lengre enn kurs-bekjentskap og blikk, mener jeg):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...