LinnisR83 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Sitter dere ikke å diskuterer dere grønne om hva som er best av vaksine eller ikke vaksine? Trodde det var bra brennstoff her inne jeg, men der tok jeg jammen feil gitt. Her er det mer dødt enn det er i underbuksa til oldemor. Har dere alle blitt seige, eller er det mangel på fantasi som melder seg? Kom igjen. Få knekt opp taste fingrene og fyr løs litt krutt nå da!
Libido- Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Foregår på skravle de diskusjonene for tiden... Dessuten er jeg fru! =P
Patetica fåkksi Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Kult grisesmilefjes i disse ribbesnuetider. Opplysningen om oldemors underbukser var ikke like kul.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Har et gående på skravlesiden om hvorfor jeg skal vaksinere meg. Så langt har jeg ikke fått et fornuftig svar. Fordi FH vil teller ikke. De må jo bli kvitt denn vaksinen de har hamstret. Og ikke gidder jeg fordi jeg skal beskytte de som er i risikosone, de får beskytte seg selv.
Patetica fåkksi Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Det jeg syns er utrolig er at noen Skravlere ikke faktisk får sove om natten fordi de er så redde for dette viruset selv om sjansen for å drukne i frokostblandinga faktisk er høyere enn å stryke med pga. ribbesnue.
Libido- Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 mhm tenker de ville sett litt dumme ut med 4 (8?) millioner vaksinedoser i postkassa. " Fort oss å bruk dæm opp ja!" =)
Libido- Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 ... og ja. Synes det må være det "beste" argumentet. "Fordi du skal ikke bare beskytte deg selv, men de som er i risikogruppen" Trodde det var slik at de i risikogruppen fikk først jeg? og dermed er heeeeelt trygge...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Ja ikke sant, for det er jo derfor man skal ta denne fordømte vaksinen for da blir man heeelt sikkert ikke syk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 nå klarer jeg ikke å la være og lure på hvor mange som vært år drukner i frokostblandingen sin? jeg vil dø sånn. altså bare sitte foran TVen og gomle på en eller rannen sjokoladefrokostblanding og sovne mens jeg sakte beveger det sovende hodet mot skålen og plaske, der er hodet oppi og gooogooogll der drukner jeg. lurer på hvordan presten skal beskrive det? "hun sovnet stille in" duger liksom ikke mer da... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå