idamor & lykketrollene Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 finner ingen vinterjakke noe sted...jeg har termin i slutten av desember og kan jo nesten ikke gå å fryse frem til da.. noen tips til jakker som går over magen? kan gjerne være en nettbutikk også..
Lavendel*06*10* Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg var på H&M tidligere i dag , der hadde de en jakke som hørte til Mama serien deres. Dette var i Sarpsborg.
nøffemamma Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 På h& m, cubus og kappahl har de ulike jakker med snitt som passer til stor mage. Etter å ha lett og ikke funnet riktig farge eller strl på de to andre butikkene, endte jeg opp med en fra h&m med hette som gåtr over rompa i tillegg. Sist jeg gikk gravid kjøpte jeg også en jakke med plass til mage, for tilbudet for oss gravide er så og si ikke eksisterende. Den ene jakken de tilbyr på h&m får jeg litt sånn "på vei til juleball" følelse av. Så mitt råd er: sett av et par timer og gå i vanlige butikker og se. Jeg ble faktisk positivt overrasket:o) Lykke til!
snurretassa Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har kjøpt denne i svart: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34447&productId=203309&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=# Stor plass til magen, god og varm. Veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå