Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hva skal dere kjøpe til 2-åringen?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjøpte inn lego / duplo til min venninnes sønn i går. ( Må være tidlig ute i år ) - jeg vet at han liker det veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Det var et godt tips. Lego vil jeg anta er en suksess uansett. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Gutt: Lekebil han kan sitte på. Togsett Lekerobot som synger alfabetet Lekebiler Jenter: dukker Togsett Lekebil hun kan sitte på. Dukkevogn. Det er greit å kjøpe leker som er solide og tåler masse slag og støtt da varer de jo lenger.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Vi har kjøpt verktøybenk til to-åringen (leke kjøpt på leketøysbutikken), mikke mus klubbhus ambulansen, og to lekebiler fra Cars filmen til gutt vel og merke.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Vi kommer til å kjøpe noe sånt som denne : http://www.amazon.co.uk/Toy-Van-Painted-Wooden-Garage/dp/B000OY4TF4/ref=sr_1_8?ie=UTF8&s=kids&qid=1256329164&sr=1-8 Liker kjempegodt Le Toy Van. De lager mange fine solide treleker.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk jenter. Her var det mange gode tips. Verktøybenk høres jo super kjekt og "kult" ut. Men vet hun skal få kjøkken av farmor og farfar så litt begrenset hvor mye vi skal ta av stue til store leker. Men må tenke på det for det hørtes utrolig kjekt ut. :-) Jenta har gyngehest og må bare si til andre som leser tråden for inspirasjon, hun elsker den, og bruker den hver eneste dag. Så gyngehest er utrolig godt forslag. Tar gjerne i mot flere forslag :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Får hun det hun trenger til kjøkkenet da? Ikea har kjempeutvalg til billig penge.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Drømmehagen figurer - veldi populært her i gården.. eller noe så enkelt som en ball
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Når jenta vår blir nærmere to år blir det hello kitto kjøkkenkrok, eller supermarked kasse+handlevogn+ matvarer og kasse-apparat. Ev kjøpe supermarkedet til henne og ønske kasseapparat hos og tilbehør hos familie.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Her blir det et kjøkken. Det har hun i flere år. Farmor/farfar skal kjøpe dukkevogn med dukke til.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #14 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal høre med svigers hva de evt kjøper av tilleggsutstyr til kjøkkenet, eller hva som følger med. Kan jo absolutt være en ide å kjøpe litt tilbehør selv, eller ønske av tanter osv. Har masse på listen min nå, og kjenner en viss lettelse over å ha litt alternativer. Så tusen takk alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå