Gå til innhold

INSPIRERT: Julegavetips til 2-åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe til 2-åringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte inn lego / duplo til min venninnes sønn i går. ( Må være tidlig ute i år ) ;) - jeg vet at han liker det veldig godt:)

Skrevet

Det var et godt tips. Lego vil jeg anta er en suksess uansett. :-)

Skrevet

duplo

spark

akebrett

gyngehest

Skrevet

Gutt:

Lekebil han kan sitte på.

Togsett

Lekerobot som synger alfabetet

Lekebiler

Jenter:

dukker

Togsett

Lekebil hun kan sitte på.

Dukkevogn.

Det er greit å kjøpe leker som er solide og tåler masse slag og støtt da varer de jo lenger.

Skrevet

Vi har kjøpt verktøybenk til to-åringen (leke kjøpt på leketøysbutikken), mikke mus klubbhus ambulansen, og to lekebiler fra Cars filmen :) til gutt vel og merke.

Skrevet

Tusen takk jenter. Her var det mange gode tips. Verktøybenk høres jo super kjekt og "kult" ut. Men vet hun skal få kjøkken av farmor og farfar så litt begrenset hvor mye vi skal ta av stue til store leker. Men må tenke på det for det hørtes utrolig kjekt ut. :-)

Jenta har gyngehest og må bare si til andre som leser tråden for inspirasjon, hun elsker den, og bruker den hver eneste dag. Så gyngehest er utrolig godt forslag.

Tar gjerne i mot flere forslag :-)

Skrevet

Får hun det hun trenger til kjøkkenet da?

Ikea har kjempeutvalg til billig penge.

Skrevet

Drømmehagen figurer - veldi populært her i gården..

eller noe så enkelt som en ball

Skrevet

Når jenta vår blir nærmere to år blir det hello kitto kjøkkenkrok, eller supermarked kasse+handlevogn+ matvarer og kasse-apparat. Ev kjøpe supermarkedet til henne og ønske kasseapparat hos og tilbehør hos familie.

Skrevet

Her blir det et kjøkken. Det har hun i flere år. Farmor/farfar skal kjøpe dukkevogn med dukke til.

Skrevet

Jeg skal høre med svigers hva de evt kjøper av tilleggsutstyr til kjøkkenet, eller hva som følger med. Kan jo absolutt være en ide å kjøpe litt tilbehør selv, eller ønske av tanter osv.

Har masse på listen min nå, og kjenner en viss lettelse over å ha litt alternativer. Så tusen takk alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...