Gå til innhold

Flere enn meg som begynner å bli veeeldig lei??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg har blitt fortere lei av å gå gravid dette svangerskapet enn jeg gjorde første gang! Denne gang har jeg vært plaget med kvalme hele svangerskapet,har gitt seg nå på slutten heldigvis. Ellers har jeg vært plaget med bekkenet å ryggen. Hm, blir dette et lite klage innlegg kanskje? Ja, det blir hvertfall mitt første!! Gleder meg sååå til å få kroppen min tilbake.. å ha den FOR MEG SELV! :o) Men såklart,det er koselig å gå gravid også. Men nå føler jeg at jeg skal sprekke når som helst, å alt er så tungt :( klarer jo nesten ikke komme meg ut av senga om morgenen... Klarer det a, men det er et ork! Heh.. Heldigvis så har jeg kun 38 dager igjen til termin. Håper bare ikke jeg får over tiden ;) Fikk 3uker å 4 dager for tidlig sist gang. Håper på at han som er i magen nå kunne tenkt seg å komme hvertfall 1 uke før ;)

Ellers er formen min veldig fin, skal egentlig ikke klage syns jeg.. Men nå bare måtte jeg! Er godt med liv i magen ( HELE DAGEN & NATTA ) Jeg begynner å lure på om han noen gang sover :P hehe. Men liv skal jeg ikke klage på, er kjempe herlig at det er så masse liv :D Ble litt langt innlegg dette da.. off.

Masse lykke til alle sammen hvertfall :DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!

Er førstegangsfødene så jeg har hatt mye å sette meg inn i under svangerskapet, og har derfor ikke hatt tid til å vente så veldig enda. Men i går (!!!!) var det som om noe slo inn i meg; Nå er jeg drit lei!!!

I morgen er det tre uker til termin (13 nov) så jeg hååååper at han bestemmer seg for å komme snart, hvertfall ikke over tiden (er jo lov å håpe).

Jeg sover dårlig, vondt i kroppen hele tiden, tungt å puste ++++ er LEI!!!

Huffda, hadde nok en trang til å klage litt nå :s beklager det!

Men får vel legge til at her er mye liv, og jeg kan fortsett bøye meg ned til gulvet uten problem så ser jo det positive også ;) Viktigste er at gullet har det bra :)

Skrevet

ja jeg er kjempelei, var heller ikke sånn på førstemann,men da hadde je bare meg selv å tenke på, nå har je igjen i uke, blir satt i gang neste frsdag om det ikke har skjedd noe, venter et barn på ca 5 kilo, humøret er snart borte også,å kroppen og ryggen sier snart stopp, så her sittter je å venter,

Skrevet

Leeeeiii......

Skrevet

JAAA er kjempelei. men jeg må bare innrømme at jeg liker rett og slett ikke å være gravid, så jeg er omtrent lei fra dag 1, både i dette svangerskapet og i forrige...!! huff det er jo ikke så politisk korrekt å innrømme det, men niks - jeg synes det er noe herk med graviditet.

må jo da få lov til å si at jeg ELSKER å være mamma over alt på jord, og jeg tror ikke jeg er den verste mammaen som finnes heller, så jeg håper det veier litt opp for det at jeg bare syter og klager i 40 uker, hehe!

har termin 16 nov., og er alene nå med gutten min på snart 3 - pappaen jobber i sør-korea, kommer hjem en uke før termin. og jaggu er det tungt å være helt alene med junior, og høygravid! puh! gleder meg til mannen kommer hjem gitt...! da tenker jeg at han kommer kvelden tiende nov., så kan ting godt brake løs på morgenen ellevte, hehe. jeg er faktisk så lei nå at jeg tenker at OM piken i magen skulle komme før pappaen er hjemme så er det ikke krise, for innen jeg er klar til å dra hjem fra føden så har han klart å komme seg til norge igjen ;-)

gutten min var ti dager over termin, HÅPER hun jenten her er litt mindre bedagelig anlagt, hihi

lykke til til dere alle, det er ikke lenge igjen nå!!!!!!!!!!! puh!

Skrevet

Ja, i grunnen ganske lei nå ja...:)

Skrevet

hahaha du har i HVERT fall lov til å være lei, tigerpote!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...