dølajinta Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Når jeg går ut med hunden vår, kjennes det ut som jeg får skikkelig hold i hele magen. Er dette ligamentsmerter eller noe annet? Spesielt hvis jeg går litt fort liksom. Må roe helt ned da. Noen?
milliemor :) Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Ja, det er ligamentene. Jeg har det akkurat sånn. Noen ganger må jeg gå museskritt for det strekker sånn. Jeg merker det også om natta når jeg snur meg. Og jeg er 25+0 i dag. Har hatt det sånn siden uke4...
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Da lurer jeg på om det går an å kjenne det på bare en side??!!!På jobb i dag var det nemlig ganske ubehagelig på venstre side!
milliemor :) Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 ja, jeg har det nesten bare på høyre side..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Dette har jeg også lurt på de siste dagene...for i løpet av de tre siste dagene har jeg fått en skikkelig vond strekk hvis jeg er ute og går... Bare på høyre side... Det gir seg med en gang jeg stopper å gå...
spireliten Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Å det var godt å høre at dette er normalt. Husker det ikke slik på denne måten fra sist svangerskap. Da hadde jeg det mest i starten. Nå kjenner jeg det mest på høyre side. Skikkelig stikkende smerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå