Gå til innhold

Tannlegen er så sykt dyrt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny krone på en tann. Og tilsammen har jeg brukt bortimot 2000. Og enda er jeg ikke ferdig. Fikk vite at det vil koster 6000 kr, så i alt så vil bare den ene tanna mi koste meg 8000 kr...penger som jeg ikke har. Fikk avtalt med tannlegen at jeg fikk delt den opp, men selv med delbetaling, så vi jeg slite noe så sinnsykt. Blir helt deppa :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med sosilakontoret.

Jeg bruker å lukke hodet for slike episoder, og bare betaler og overlever de månedene det står på;)

Har en tann som skal rotfylles, og vurderer sterkt å trekke den for å slippe billig unna hele greia.

Skrevet

Ja, å rotfylle en tann koster jo bortimot 2000 kr. Har gjort det selv for 3 år siden. Hadde litt bedre råd den gangen, så jeg det gjorde ikke noe.

Men dette...arg...kom på så j...dårlig timing.

Men få bare betale og bli ferdig. Hvis ikke få jeg ta en liten krabbetur til sosialen og be om hjelp der. Men blir vel siste løsningen, tenker jeg.

Skrevet

Jeg har brukt 16.000 på tenna mine i år. Og det er 16.000 mer enn jeg har hatt råd til. Dårlig tannlegearbeid fra tidligere, samt utrolig dårlige tenner har gjort at det har vært mye å reparere... :(

Skrevet

Vurder og bytte i seksuelle tjenester? F.eks suge tannlegen om det er en kjekk mann, beføl brystene om det er en dame. Bruk en gammel utslitt tannbørste som vibrator/stimulere med. Mulig tannlegen kan gå med på dette.

Skrevet

Bruk den offentlige tannhelse tjenesta der har de faste takster. Det koster, men ikke så mye som private, og i det private markedet er det store variasjoner.

Skrevet

Er ikke så dyrt visst man går en gang i året:)

Og at en tann som er så ødelagt at den må ha krone, er ikke akkurat noe som kan ha skjedd over natta:) Hvorfor gikk du ikke til tannlegen før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...