Gå til innhold

Julegavetips til 1åring:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere ha kjøpt? :)

Vil kjøpe en gave hun har litt glede av, altså en leke eller noe.

Men vil at den skal ligge rundt 1000 lappen i pris, slik at den er dyrere en de andre lekene hun får til daglig..

Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte ikke noe til ungene den første julen. Kjedelig å kjøpe det også pakke det opp selv. Kjøpte et par bøker da de er bokormer alle sammen, men de var ikke pakket inn.

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å kjøpe gave til over 1000 kr til en 1 åring. Dem får ikke så mye glede av det nå alikevel. Holder med noe som hun kan lære samtidig som hun leker.

Skrevet

En fin gyngehest, det får min til jul han er da 11 mnd...

Skrevet

Jeg kjøpte et lekehus som kostet 900kr.

Det kan du ja inne på vinteren og ute på sommeren. Er ikke så stort men er den beste leken til sønnen min når han er i bhg. Så kan man kjøpe kjøkken til å ha inni plasthuset, og en liten do osv....Veldig moro :)

Skrevet

Av oss så får jenta vår gyngehest.

Så ønsker vi henne alt av instrumenter. Hun får lekepiano av oss til bursdagen sin som er lillejulaften, så får hun bongotromme, og vi ønsker henne rytmeegg, klokkespill, triangel, engledryss, maracas osv. Alt vi trenger for at hun skal kunne utforske musikk det kommende året. Litt spesielt blir det siden hun ikke har noen dag for gaver før neste jul igjen så det hun får skal spenne i interessefeltet for et helt år med mye utvikling.

Hun får også en sånn kosekrok da oldemoren hennes skal sy en gedigen pute som rommer både voksne og barn. Der kan vi lese i bøker, spille på instrumentene osv.

For oss er det naturlig at hun får gaver. Vi må kanskje pakke opp de fleste, men hun er ekstremt engasjert i å rive papir av gaver, så jeg tviler på at vi får åpne alle selv :)

Skrevet

Takk for mange flotte tips, Tale30 :-) :-) :-)

Skrevet

TALE30, tusen takk for gode tips. Og fin holdning til gaver.

Jenta mi er nærmere 2 år til jul, men i året som har gått så har hun elsket gyngehesten som hun fikk, i tillegg så har hun fått en liten skinnstol (begge tingene er fra når pappaen var liten, så ikke julegaver) og stolen drar hun med seg overalt.

Når barnet er så liten som 1 år, er det litt "bortkastet" å bruke så mye som 1000 kr på en gave. Kjøp ting hun trenger, eller bøker og litt leker.

Skrevet

Så bra noen plukket opp noen ideer.

Jeg var egentlig sikker på at jeg skulle få pepper fordi vi har mye fokus på gaver, men det er jo spesielt siden hun har bursdag på lillejulaften.

Det viktigste for oss er at de gavene hun får skal være med på å skape øyeblikk for oss sammen i de timene hun ikke skal være i barnehage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...