Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Er ikke lett å forklare str på 1MB, men en sang på 3\4min er som regel 3\4mb da.. Facebook siden ligger nok på en 5-10mb.. Kommer helt an på hvor mye bilder, tester osv som ligger ute.. Dette er på data da, litt annerledes og mindre på en tlf..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 men nåe jeg første er inne på face, betaler jeg da for hver side jeg går inn på/ser på bilder etc..?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Hvis det er snakk om å gå inn på facebook (eller hvilken som helst annen side) gjennom telefon så gjør du (stort sett) det, ja... Kommer litt an på hvilket abb. du har og slikt...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Du betaler for hver side ja.. Og prisen varierer etter hvor mye bilder og slikt det er... Men dette er da kun via mobil og mobilt bredbånd. (avhenger og av hvilket abo du har) Har du adsl så betaler du ikke noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå