Gå til innhold

Test på tv2 hjelper deg av barneseter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig irritert nå! Har betalt skjorta for ett sete som hun i butikken påsto vant alt av tester og var umulig å montere feil. Også var det det eneste setet de IKKE anbefalte på tv2 hjelper deg i dag!!! Vurderer å gå tilbake med hele driten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2 , jeg har kjøpt 2 stk og havnet laaaaaaangt ned på skalaen..dette var ikke det han i butikken sa , da jeg spurte om hvilket som var best..de hadde jo maxi cosi sine seter der som var best og solgte meg det dårligste...Jeg akter å klage for å si det sånn!

Skrevet

og jeg tar de testene med en klype salt....samme folka som gir libero bedre karakter fordi de har så fint mønster...

også VINNER en fremovervendt stol for de mellom 1-3 år selv om trygg trafikk anbefaler barn under 4 år å sitte bakovervendt!!!!!

Så klart er det vanskeligere å feste et sete som står bakovervendt....

men ja man blir jo litt urolig når også ADAC har gitt multi tech noe dårlig karakter, men de kommer i hvertfall med gode(bedre) argumenter enn tv2hjelperdeg...

Skrevet

som igjen er utrolig rart..hvorfor tester de forovervendt for de mellom 1-3 år?

Det kommer IKKE tydelig frem på tv2 sidene om at de faktisk testet britax multi tech forovervendt(bildet viser jo bakovervendt).

Takk for info=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...