Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med Cerazette minipille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var fornøyd med den før graviditeten - jeg begynte igjen etter fødsel, men da syntes jeg det ble pussige sykluser, rare blødninger. Sluttet raskt igjen da jeg ønsket barn nr 2.

Men har flere venninner som har prøvd denne med veldig dårlig resultat. Kjempe humørsvingninger, kvalme, laaaang mensen som aldri ga seg og som kom oftere enn normalt. Hatt flere som kuttet den ut.

Jeg velger etter fødsel å begynne på spiral:)

Men som nevnt tror jeg mange også har vært fornøyd. Varierer nok veldig fra person til person tror jeg.

Lykke til med valget:):)

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg brukte de og ammet...

Skrevet

Jeg går på de nå. Fødet for 9 uker siden. Jeg bare blør og blør og jeg skal kutte de ut. Har søren meg blødd i 6 uker, så nå orker jeg ikke mer av det på en stund.

Skrevet

Synes de fungerer veldig bra! Jeg har brukt dem i snart ett år nå etter fødsel. Har ikke fått mensen tilbake, har kun hatt en liten blødning en gang.

Det er nok veldig individuelt, man må bare forsøke og se om de passer... Som med "vanlige" p-piller.

Skrevet

Brukte dem for noen år siden, men måtte gi opp etter 4-5 mnd da jeg hadde småblødninger hele tiden, og svettet som en gris...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...