Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Tror den koster 50kr, er vel gratis hvis man er gravid og for barn da! Samme for meg, tror jeg tar den uansett jeg
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 De har fjernet maksprisen på 50 kroner, så enhver lege/legesenter kan ta den prisen de mener det koster dem å sette sprøyta. Om de setter sprøyter på kveldstid f.eks skal jo legen lønnes osv selv om selve vaksinen er gratis. På legesenteret vi bruker tar de 50 kr om du tar vaksinen samtidig som du har time hos legen pga noe annet. Om du dropper inn bare for å få vaksinen tar de 150 kr.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 I begynnelsen var jeg veldig skeptisk til å ta denne vaksinen. Men nå er jeg litt usikker, og føler at jeg vil ta den. Blir skremt av å lese folk som er helt friske, dør av den. På spørreundersøkelsen på aftenposten.no, så svarte jeg nei for noen uker siden. Og da var det over 60% som svarte nei på om dem skulle ta vaksinen. Men nå har det sunket ned til 30%. Så det er nok mange som har ombestemt seg og skal ta vaksinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå