Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 ..på tinghuset? Eller uansett bare ikke i kirke, og med færrest mulig folk tilstede. Hvordan "bestiller" man tid til dette?Tar det lang tid å få "time"? Hva koster det? Må man ha vitner, evt hvor mange? Lurer egentlig på alt
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Ring tinghuset, tar ikke lang tid. Trenger to vitner. Det er gratis.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Vi hadde i kirken. Ringte kirkekontoret i kommunen jeg ønsket vielsen. Forlovere er vitner. Koster gratis. Lønner seg å "bestille" i god tid. Jeg ringte 6 mnd i forveien og det var i grenseland... Vi hadde det slik at alle som ønsket kunne komme i kirken, mens kun nærmeste familie og de nærmeste vennene fikk komme på festen. Kirken var full, men en liten, koselig, laftet kirke:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 eehh nå skriver hun at hun ikke vil ha det i kirken sa det siste innlegget var vel ikke mye til hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå