Gå til innhold

hvordan gifter man seg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..på tinghuset? Eller uansett bare ikke i kirke, og med færrest mulig folk tilstede.

 

Hvordan "bestiller" man tid til dette?Tar det lang tid å få "time"? Hva koster det? Må man ha vitner, evt hvor mange?

 

Lurer egentlig på alt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring tinghuset, tar ikke lang tid. Trenger to vitner. Det er gratis.

Skrevet

Vi hadde i kirken. Ringte kirkekontoret i kommunen jeg ønsket vielsen. Forlovere er vitner. Koster gratis. Lønner seg å "bestille" i god tid. Jeg ringte 6 mnd i forveien og det var i grenseland... Vi hadde det slik at alle som ønsket kunne komme i kirken, mens kun nærmeste familie og de nærmeste vennene fikk komme på festen. Kirken var full, men en liten, koselig, laftet kirke:-)

Skrevet

eehh nå skriver hun at hun ikke vil ha det i kirken sa det siste innlegget var vel ikke mye til hjelp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...