2tettebabyer Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Tok en hjemmetest etter en dag med bare skvetting, og den viste positivt på nitritt og litt utslag på leukocytter :-( Så nå har jeg gått til innkjøp av tranebær, appelsin juice og yoghurt. Hva tror dere? noe å gå til legen for eller? Har ikke lyst på antibiotika, men kanskje det er nødvendig? råd?
curly sue Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Skjønner godt tanken om å ikke ville ha antibiotika, men en uvi under graviditet skal taes alvorlig, man kan gå med infeksjonen uten å kjenne særlig symptomer og den kan dermed spre seg oppover i urinveiene og nyrene... I tillegg er kan man ofte få økende kynnere og menssmerter som sympt på UVI, og dette kan i verste fall lede til for tidlig fødsel... Ville nok tatt med en prøve og kontaktet legen ja...
miepia30 Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 du må gå til legen. urinveisinfeksjon skal behandles. spesielt hos gravide er det viktig fordi det lettere hos gravide spres til nyrebekken og evnt videre til blod. ubehandlet kan urinveisinfeksjonen sette i gang en for tidlig fødsel. Så dra til legen du.
lillebie på`n igjen Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 ja sjekk deg hos legen! når jeg ble innlagt forrige uke med premature rier- var det første de sjekket meg for - urinveisinfeksjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå