❤lille stjerne❤ Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 også vi som har besafe izi combi fordi vi ble informert av selveste Trygg Trafikk om at dette setet var såååå bra! Og nå sier testen at dette setet er livsfarlig....hvem skal man tro på?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Ja men de tok jo ingen hensyn til om det var forovervendt eller bakovervendte seter... Setet vi har til småen kom dårligst ut i test pga det er vanskelig å montere. Men jeg klarer fint å montere det riktig så jeg kommer ikke til å kjøpe nytt..
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Og min venninne som jobber med slikt serverte nettopp en kommentar om at de som stod for disse testene og poenggivingen var totalt uvitende om hva de snakket om. Denne var visst ingenting å stole på.
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 www.tv2hjelperdeg.no Følg lenkene i teksten
~sjiraff~ Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Pussig hvordan ett bra sete plutselig blir veldig dårlig. Og hvordan seter som slaktes i Norge blir best i test i Tyskland (tidl. test). Og hvorfor teller sikkerheten kun 50%, er ikke det det absolutt viktigste da?
Neijasså... Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Testresultatene som gjengis for Izi Combi og for Multitech er kun forovervendt... Disse setene er meget sikre dersom de brukes som de bør, nemlig bakovervendt. En kombistol vil aldri bli like stabil montert framovervendt som en rent forovervendt stol, men så små barn (i testen 1-3 år) skal uansett ikke sitte framovervendt. Men bakovervendt er begge stolene meget gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå