mays76 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg fikk beskjed av jordmor at jeg hadde åpning og at hun tok babyen på hodet. Noen som vet hvor lenge jeg kan gå slik?? Har ikke termin før om 1 uke så lurer veldig da. Er leeei nåå
*1+1=2 små* Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 fikk samme beskjed 3 uker før termin, er her enda 5 dager ETTER termin. Desverre har det ingenting å si på når du føder:P
mays76 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Hmm såpass ja...Er 2gangsgravid men har vel ingenting å si fordet. Åhh hadde ett ønske om at det skjedde nå en av dagene. Jaja, takk for svar og lykke til videre da;)
*1+1=2 små* Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 jeg og er 2. gangs og hadde jo så klart et håp om at noe dermed kunne skje fort men er her fortsatt. har gitt opp at noe som helst kan få denne ungen ut.... Men hos meg ligger lille også VELDIG høyt fortsatt...vil tro at om nurket ditt ligger litt lavere med hodet også kan føre til tidligere fødsel! Lykke til=)
2 prinser og en prinsesse Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 har 5 cm åpning å er 3 dager på overtid.. ser ikkje ut som den lille vil ut her fordeom
Tigerpote Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg hadde en cm åpning og legen kunne ta babyen på hodet. Jeg ble glad, for jeg trodde at det var en slags begynnelse, men det var det ikke. Jeg var hard og lukket. Dette var på mandag, jeg er 11 dager over ultermin i dag. Hodet her har ligget megalavt leeenge og har vært festet i flere uker, så det har nok dessverre ingen betydning for om fødselen starter. Fortsatt ingen tegn til fødsel her i gåden iallfall:) Det er nesten litt morsomt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå