Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Det blir jeg. Får en stygg følelse av angst, og det kjennes ut som om jeg holder på å få magesår. Babyen er nå 5 mnd, og har enda denne følsesen når han sutrer/gråter. Hvor normalt er det? Tør nesten ikke å trille tur lenger i tilfelle han våkner når jeg er langt hjemmefra og begynner å gråte. Det har skjedd en gang og jeg jogget hele veien hjem og var råstressa. Er det andre her som har det sånn som meg?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, det er helt forferdelig. Jeg forstår ikke hvordan noen kan bare la dem gråte seg i søvn.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, men det er helst i butikker, i situsjoner man helst skal være stille eller i bilen hvor jeg ikke bare kan stoppe for å roe henne ned.. Blir av og til stressa hjemme også, men det er når hun har grått lenge og jeg ikke får roet henne ned. F.eks når hun har vondt i magen. Synes så synd på henne!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, men som anonym 20:47, blir jeg det også helst når vi er f.eks. i en butikk.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Man blir herda er alt jeg har å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå