Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Sliter med å finne roen når jeg skal legge meg, så lurer jeg på om noen har noen tips for måter jeg kan ¨tømme¨ hode og slappe av. Det har noe med at krabaten i magen kjennes bedre når jeg ligger rolig også men.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Sliter med det selv. For meg funker det innimellom å høre på Ipoden min- enten rolig musikk, eller faktisk podcaster (Radioresepsjonen)... Ulempen er jo da at jeg gjerne våkner en time senere med høretlf i ørende enda- men da tar jeg de bare ut, og sovner stort sett alltid raskt igjen.
Himmel og hav Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg gjør omtrent som deg, men jeg hører på lydbøker med lyden laaaaavt på i øreproppene ( skaff deg noen som er gode å ligge med i ørene), da slapper jeg av og sovner ofte i løpet av noen få minutter. Sørg også for at du har god pute, behagelig madrass og passe varm dyne. God natt!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Få deg en orgasme når du legger deg, da sovner iallfall jeg mye lettere...;-) Og godt er det jo også, så det er jo en vinn vinn situasjon;-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjenner meg litt igjen der ja HI. Lillemann er veldig aktiv mellom 21:00 og 03:00, og jeg vrir meg litt fra side til side, da det ikke er godt å ligge på ryggen som jeg har brukt å gjøre tidligere. Det er flere som svarer musikk, og det fungerer for meg og. Setter på endeløse lister med chillout fra youtube med alt ifra sjølyder til andre rolige toner, og jeg drikker ikke kaffe etter 19:00....Bare prøv å slappe av, og tenk på rolige farger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå