Gå til innhold

brunlig utflod som lukter vondt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 14 uker på veg...

hva kan dette være?

har spottet litt noen dager og hatt denne brunlige utfloden samtidig.

og den stinker. søtemment... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg sier dette,men kan være tegn på ma. Hadde selv ma i uke 14 med disse symptomene,få deg en ul så fort du kan. Masse lykke til.

Skrevet

har time på UL i morgen :(

håper ikke du har rett...

Skrevet

men vil men ikke få magesmerter el.l om det går galt? eller ikke?

HI

Skrevet

nei, ikke alltid. jeg fikk litt murringer,det var alt. Håper det går bra med deg,kan jo være du har fått en liten betennelse eller noe. gi beskjed om hvordan det går da. masse lykke til. tenker på deg. klem

Skrevet

Jeg hadde også brunlig utflod som luktet vondt et par ganger så tidlig i svangerskapet.. Luktet gammelt blod/mensen... æsj!

Ingenting i veien med babyen i magen min ihvertfall! er 22 uker på vei nå :-)

Skrevet

er nesten sikker på at det er spark jeg kjenner også skjønner dere..., stort sett daglig, men blir veldig nervøs av dette.

har ikke hatt noe jeg vil kalle mensmurringer annet enn de svake jeg har hatt hele tiden som kommer og går.

har ingen smerter eller skikkelige mensmurringer, er veldig lite blod/utflod det er snakk om. stort sett bare på papiret når jeg har vært på do.

uff at det skal være sånn at man ikke husker hvordan det var forrige gang... har jo gått gravid 2 ganger før, men husker ikke om jeg hadde utflod/blødde da...

med nr 1 blødde jeg ved menstider..., så oppdaget ikke graviditeten så tidlig.., med nr 2 husker jeg ikke om jeg blødde noe..

men jeg husker denne følelsen... så noe har nok skjedd som har gjort meg redd med de to andre og.

Skrevet

Jeg har hatt brun utflod i begge mine graviditeter. Gikk helt fint d.

Skrevet

Hvordan gikk det på ul idag? Håper ikke du fikk samme beskjed som meg. Tenker på deg. Hilsen meg som svarte deg først.

Skrevet

var ikke en god dag for å si det sånn... :(

jeg har sannsynligvis hatt en MA for veldig lenge siden, for de fant praktisk talt bare en tom fostersekk :(

var jo litt forberedt på dette da... stusset på blødningen og stusset enda mer på lukten...

vel ser ut som om kroppen er iferd med å ordne opp selv nå da... har blødd litt mer igjen i dag og har hatt moderate men ganske ubehagelige smerter i magen nå.

håper dette fisker seg selv i løpet av helga. ellers har jeg time på gyn.pol igjen på tirsdag...

takk for varme tanker :)

så får jeg bare bli ferdig med dette og få begynnt prøvingen igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...