Nathalie'i'magen Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har tips til bra butikker??
1 høne i haneflokken-født Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 i stavanger sentrum har du Bittens, og i Tvedtsenteret der med Olsen og Living ligger Mamma sita, ellers har de jo litt på hennes og mauritz, og faktisk så såg jeg her om dagen at Olsen Barn også har fått inn litt mammaklær jeg har ikke kjøpt så masse mammatøy foruten noen bukser og tightser, har heller kjøpt noen nye tunikaer som jeg kan bruke etterpå også
Nathalie'i'magen Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Takk for tips Ligger Bittens der den alltid har ligget? I den gaten som går nedover fra valbergstårnet eller noe? Lenge siden jeg har bodd i stavanger ser du
Spire nr.2 <3 Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 dette har jeg også letet etter..på H&M er det ikke akkurat kjempeutvalg,og det er jo den eneste butikken jeg har funnet som ikke har altfor stive priser! Bittens er mye dyrere,så jeg syns ikke det er verdt 700kr for en genser f.eks. Men,hvor er Olsen Barn??Der vil jeg gå å se.. Beg.å bli trangt i de klærne som fortsatt passet! Og ja,Bittens ligger der nede ja,i Breigata
ksp Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 På amfi Madla er det en butikk som heter image, der har de vertfall fine mammabukser som ikke er så dyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå