Gå til innhold

Kviser hos babyen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta vår har fått masse kviser på kinna. Bør jeg gjøre noe med de, smøre de med noe?? Eller skal jeg helst ikke gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjøre noe! dette er bare hormoner som frigjøres :-) Ganske nyfødt eller? På helsestasjonen sa de at hudfenomener faktisk var det vanligste folk spurte om på de første sjekkene ;-)

Skrevet

Ja, bare 3 uker gammel. Takk for svar!! :-)

 

HI

Skrevet

Jenta mi så skikkelig ille ut da hun var rundt 4 uker. Som en tenåring med dårlig hud ;) Det gikk over av seg selv. Det er absolutt forbud mot å klemme på "kvisene" :)

Skrevet

Mini hadde litt gulsott når han ble født, og så flott og gyllen i huden. Helt til han fikk dette utslettet...

Men det går over når dem er ca 6-8 uker, så bare hold ut. Ikke noe å gjøre med desverre.

Noen kaller det melkeutslett, andre heteutslett. Så noen får også utslett hvis de er for varme.

(men tror nok det er vanlig hormonutslett/melkeutslett dere også har fått, det er veldig mange som får det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...