Gå til innhold

Inspirert av kvisetråden...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt kvisete hud og gjort noen underverker og fått fin hud? Min hud er umulig. Kjøpt endel dyre produktmerker rens,fuktighet og peeling, og da forsvinner kvisene, men kommer tilbake på andre steder. Noen som har noen bra tips å komme med?

 

Har tatt to laserbehandlinger og mange fruktsyre behandlinger.

 

Må legge til at kanskje det kan være noe med hormonene? Vet ikke, bare tror :) Får liksom slike store "byller" i ansiktet som ikke blir til kvise liksom. Bare store verkbyller på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste for å holde huden fin er et sundt kosthold og nok vann.

 

Hvis du får byller som du beskriver her, så bør du oppsøke hudlege som kan hjelpe deg.

 

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...