Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Er det noen som har hatt kvisete hud og gjort noen underverker og fått fin hud? Min hud er umulig. Kjøpt endel dyre produktmerker rens,fuktighet og peeling, og da forsvinner kvisene, men kommer tilbake på andre steder. Noen som har noen bra tips å komme med? Har tatt to laserbehandlinger og mange fruktsyre behandlinger. Må legge til at kanskje det kan være noe med hormonene? Vet ikke, bare tror Får liksom slike store "byller" i ansiktet som ikke blir til kvise liksom. Bare store verkbyller på en måte.
Luthien1 Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Det beste for å holde huden fin er et sundt kosthold og nok vann. Hvis du får byller som du beskriver her, så bør du oppsøke hudlege som kan hjelpe deg. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå