stjertløvetann Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Svigers vil ha ønskeliste, men jeg er gått tom for serier å ønske meg.. Er veldig glad i Sopranos, Six Feet Under og Seinfeld Blir veldig glad om noen vil hjelpe!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Dexter!! Samme fyren som spiller i Six Feet- digger ham!
stjertløvetann Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2009 Takker! The Mentalist må jeg sjekke, kjenner ikke til den egentlig. Mad Men tror jeg kan være interessant *noterer* The Wire har jeg sett 1 episode, og syntes det var dritkjedelig.. prøve påny kanskje? House har jeg sett litt av, litt kjedelig det også Medium har jeg ikke sett, må sjekke ut. Dexter har jeg sett litt av, ble litt skuffa egentlig, men ja, han er digg Tar gjerne imot flere!
LadyLuck & Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Criminal minds The Wire (tar et par episoder å komme inn i) Numb3rs Bones Fringe dette er bare noen av seriene jeg ser...
verdens heldigste mamma Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har aldri klart å følge med på Grey's Anatomy (eller noen andre serier for den saks skyld), så jeg tenkte å ønske meg det til jul. Alle sier det er så bra.
Duggfrøken Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 The Big Bang Theory er den serien jeg har dilla på Nettop sett Sesong 1 og 2 i marathon hehe
Januarjubel! Skrevet 23. oktober 2009 #19 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg liker de samme dramaseriene som deg, og vil derfor foreslå noen komiserier jeg liker og ser om og om igjen på dvd: The Office (britisk versjon) The Extras (norsk: Statistene) serie 1 og 2 (hylende morsomt med Ricki Gervais og masse superkjendiser som spiller seg selv. Bla. Kate Winslet som bare prater dørti, Orlando Bloom som vil at alle skal vite han er kåret til Storbritannias mest sexy mens han konstant rakker ned på Johnny Depp, han som spiller Harry Potter som desperat prøver å få seg sitt første ligg osv osv - du tror det ikke før du får se det) I samme britiske sjanger elsker jeg Spaced, men usikker på om den er å få tak i i Norge
stjertløvetann Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #21 Skrevet 23. oktober 2009 Takker igjen for mange forslag, og tar runden først som sist Sex And The City - not my cup of tea really.. kjeeeedelig Weeds - grei serie, har sett ses 1 *noterer* Grey's Anatomy - fulgte med 2 sesonger, da var det nok for min del.. Criminal Minds - har sett reklamene for serien, og ble ikke fristet. The Wire - ok, hvis det tar etpar episoder å komme inn i så kanskje jeg skal gi det en sjanse til..? Numb3rs - sett reklamen, ble ikke fristet (og hater matte intenst). Bones - må sjekke, kjenner ikke. Fringe - må sjekke, kjenner ikke. Entourage - har hørt den er bra, må sjekke mere. 30 Rock - mener å ha slumpet innom en episode, var okey det *notere* The Shield - må sjekke, kanskje interessant! NYPD Blue - hehe, ser bare for meg MADtvs versjon.. morro NCSI - har zappet innom på tv; not my cup of tea.. The Big Bang Theory - kjenner ikke, må sjekke mere. Nip/tuck - kjenner bare navnet, må sjekke. Alle Elsker Raymond - fulgte med før, er lei nå. Kongen Av Queens - Artig serie, men har sett det meste. The Office - Gud forby jeg skulle velge den amerikanske, man er da anglofil! Er ååååår siden jeg så The Office, og da mislikte jeg det intenst, men er villig til å gi det en ny sjanse (bare idioter som aldri forandrer mening ) The Extras - virker interessant *noterer* Spaced - må sjekke nærmere men *noterer* Deadwood - må sjekke, men har hørt om langt bak i hjernen.. Jenter, tusen takk for hjelpen! Og smaken er nå engang som baken
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 23. oktober 2009 #22 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg MÅ bare anbefale MAD MEN, den serien er UTROLIG bra, fenger helt fantastisk. Har blitt helt hekta )
Mom2Two Skrevet 23. oktober 2009 #23 Skrevet 23. oktober 2009 Love My Way - elsker den serien! 3 sesonger. Mistresses
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. oktober 2009 #24 Skrevet 23. oktober 2009 Two and a half men!!!
eplejente Skrevet 23. oktober 2009 #25 Skrevet 23. oktober 2009 er det ingen som har nevnt Prison Break???? Det er den BESTE KULESTE RÅESTE serien EVER!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå