Venter på lilletulla Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Og får ikke svar før tidligst mandag ettermiddag... Har hatt ekstrem hoste og noen dager med feber og vondt i kroppen, typiske influensasymptomer. Hoster så fælt at jeg ikke har sovet på to døgn, begynner å bli sliten av det. Håper bare at min lille "bulle" har det bra der inne. Er 25 uker på vei og har liksom ikke klart å bestemme meg for å ta vaksinen eller ikke. Kanskje jeg nåslipper å ta et valg?! Nesten så jeg håper at jeg nå har influensaen, for da trenger jeg ikke ta den!. Legen sa at om jeg har den, så vil den ikke bli værre, da jeg har vært syk siden søndag! Da har jeg vært heldig å få en mild versjon av svineriet tenker jeg Så da blir det være "isolert" noen dager til før jeg får et svar til uken!
2tettebabyer Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Håper du har hatt den da :-) lykke til :-)
Sommerfugl82 Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Da krysser vi hendene, så slipper du sikkert denne pesten senere:) Lykke til videre med svangerskapet, og god bedring:)
Venter på lilletulla Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg håper på det!!! Men har vel helt sikker ikke hatt så "griseflaks" he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå