Gå til innhold

burde jeg kontakte legen i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp, jeg snakker om svinet. datteren min ligger nå med 39 i feber. Vi er begge i risikogruppen, jeg er gravid og hun har astma. tenkte kanskje det hadde vert greit å utelukke elelr få bekrefte om hun har det eller ikke. da hadde jeg også sluppet dilemmaet om hun burde få vaksinen (hun er berre 3 år gammel).

hva tenker dere om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboern min fikk influensa nå tidligere i uken, og jeg begynte å få vondt i halsen... Så vi dro til legen begge to, han fikk Tamiflu-tabeletter (ikke vaksinen, eller antibiotika men tabletter mot virusinfeksjon) og jeg fikk noe som heter Relenza. Dette fikk vi fordi jeg var gravid, og de syntest det var bedre å være på den sikre siden. Relenza er et pulver som inhaleres (nesten som astmamedisin) og legger seg i lungene, og er forebyggende mot influensa... Kanskje du kunne fått det... :) Vi ble bedre begge to allerede dagen etter! :)

Skrevet

Du bør hvertfall kontakte lege uansett, og det der Relenza virket jo genialt. ikke hørt om det før jeg.... uansett, lykke til .-)

Skrevet

Ja, kontakt legen og få Relenza. Bedre å være på den sikre siden. Jeg fikk det tidligere i høst da min mann fikk en form for influensa. Som nevnt over her forebygger det lungene dine slik at viruset ikke skal "feste seg".

Skrevet

hmm, kanskje jeg burde det da. Jeg har hostet i 2 mnd, har slitt hele livet med slim i lungene. Nå når jeg er høygravid så får jeg det ikke opp:( Driver å surkler hele tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...