Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Faen faen faen! Er så utrolig lei av å prøve å få folk til å gjøre jobben sin slik de skal. Grrrrrrrrrrrrrrrrr! Er det så jævla vanskelig å følge reglene?? Det er et jævla slit å være arbeidsgiver innimellom. Jeg vurderer å slutte, jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å slite meg ut fordi andre ikke gjør jobben sin... Og ja, jeg vet at jeg er lederen og skal få det til å funke, men slitsomt er det uansett.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Du høres ut som mannen min du..Han er også leder/sjef,og han sliter fordi de ansatte ikke bryr seg om arbeidsplassen og selve jobben. Det er slitsomt å være leder og prøve å få andre til å gjøre en tilfredstillende jobb.Spør hvem sjef du vil:-)Bare blås av deg,og søk hjelp og ro der du kan!ALLE har lov å hate jobben sin innimellom.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Det hjelper ikke å blåse fra meg lenger. Det er en bransje med høy turnover, men som man samtidig trenger folk med lang erfaring. Kjekt når endelig ting ser ut til å falle på plass, så slutter folk og man må begynne på nytt igjen. Jeg har barn, og det er grenser for hvor mye jeg gidder å slite meg ut for jobben.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 INGEN jobb er verdt å bli utbrent for Må du ha denne type jobb eller passer utdannelsen din til noe annet?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har ingen utdannelse, men har en lederjobb som er fleksibel og greit betalt. Utfordringen er at det er så ufattelig tungt når det går dårlig, mens når det går bra (dvs at jeg har flinke ansatte som gjør jobben sin) er det muligheter for mye fri for meg og samtidig tjene penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå