Gå til innhold

Herregud, det kan ikke være mulig vel......

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to dagene har jeg hatt så innmari vondt i bekkenet (sånn bekkenløsning som jeg fikk i begynnelsen av sist svangerskap-før det ble ille) De siste 4-5 dagene har jeg hatt rare stikk i magen, pleier å kjenne godt når jeg får EL, selv med p-piller. Går på p-piller for andre året (nesten) og vi hadde sex sist 3-4 dager etter siste mens (dette er ca 12 dager siden)

Og nå fikk jeg sånn "vondt" i ene siden på magen... og plutselig kom alle de tilfeldighetene sammen i hodet mitt og tenkte at jeg kan da umulig være gravid????? Dette stemmer vel ikke forlkens?? Vi skal riktignok ha en til, men ikke helt enda, derfor p-piller liksom....

Men man blir jo ikke gravid med p-piller og sex 4 dager etter mens??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og dessuten, mitt sikreste gravid tegn ( i begge de to forrige graviditetene)er ikke tilstede (super ømme pupper)

Måtte bare lufte meg litt, sånn.... mye bedre =))))))

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Joda, man blir gravid med p-piller... jeg har 2!

Men sånn bortsett fra det så kan du jo alltids ta en test og sjekke? :o)

Skrevet

He he, ja, jeg vet jo egentlig at man kan bli gravid på p-piller, førstemann er unnfanget på det =)) men alt det andre er liksom ikke helt tilstede for at det skal gå an=))))) hi hi, er nok bare det lille hodet mitt som surra litt her.... Mens kommer nok som vanlig og ikke noe mer å tenke på =)))

Har bare hatt så mye annet å tenke på (er midt i flytting) Er nok bare det som er greia her =)))

Men takk for forslaget =)))) hi hi hi =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var jo et supert forslag! Du ville jo aldri kommet på det selv ;o) ;o)

Kan hende hodet ditt tuller litt ja :) Om ikke så kan det jo hende det hadde vært skrekkelig koselig med nr 3 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...