solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 De siste to dagene har jeg hatt så innmari vondt i bekkenet (sånn bekkenløsning som jeg fikk i begynnelsen av sist svangerskap-før det ble ille) De siste 4-5 dagene har jeg hatt rare stikk i magen, pleier å kjenne godt når jeg får EL, selv med p-piller. Går på p-piller for andre året (nesten) og vi hadde sex sist 3-4 dager etter siste mens (dette er ca 12 dager siden) Og nå fikk jeg sånn "vondt" i ene siden på magen... og plutselig kom alle de tilfeldighetene sammen i hodet mitt og tenkte at jeg kan da umulig være gravid????? Dette stemmer vel ikke forlkens?? Vi skal riktignok ha en til, men ikke helt enda, derfor p-piller liksom.... Men man blir jo ikke gravid med p-piller og sex 4 dager etter mens??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og dessuten, mitt sikreste gravid tegn ( i begge de to forrige graviditetene)er ikke tilstede (super ømme pupper) Måtte bare lufte meg litt, sånn.... mye bedre =))))))
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Joda, man blir gravid med p-piller... jeg har 2! Men sånn bortsett fra det så kan du jo alltids ta en test og sjekke? )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 He he, ja, jeg vet jo egentlig at man kan bli gravid på p-piller, førstemann er unnfanget på det =)) men alt det andre er liksom ikke helt tilstede for at det skal gå an=))))) hi hi, er nok bare det lille hodet mitt som surra litt her.... Mens kommer nok som vanlig og ikke noe mer å tenke på =))) Har bare hatt så mye annet å tenke på (er midt i flytting) Er nok bare det som er greia her =))) Men takk for forslaget =)))) hi hi hi =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, det var jo et supert forslag! Du ville jo aldri kommet på det selv ;o) ;o) Kan hende hodet ditt tuller litt ja Om ikke så kan det jo hende det hadde vært skrekkelig koselig med nr 3 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå