Gå til innhold

Kanskje et dumt spørsmål men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ordinær UL i forrige uke. Fikk ikke vite sikkert kjønn pga den lille (jenta?) krysset beina sine slik at vi fikk ikke sett skikkelig..

Jeg har bestilt ny privat UL i morgen for å bekrefte/avkrefte om det virkelig er en jente som er der inne.

Spørsmålet mitt da er hvor store sjanser er det for at h*n fremdeles ligger med beina i kryss?? H*n burde vel ha rørt mye på seg på en uke??

Ja, som jeg skrev, sikkert dumt spørsmål..... men jeg lurer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart han/hun rører mye på seg i løpet av en uke, de rører mye på seg hver dag de :) lykke til i morra

Skrevet

Barnet beveger seg jo hele tiden, så du har selvsagt ingen garanti for noe som helst!

En ting er at h*n kan ligge med beina i kors, men du kan like gjerne finne et barn som har snudd ryggen til, har navlestrengen mellom beina osv.

Skrevet

Takk for svar:-)

Ja jeg trodde jo at barnet flyttet seg hele tiden også. Men jeg kjenner bare spark på den ene siden så da ble jeg usikker.

Er nok sikkert bare det at jeg er mer følsom på den ene siden og det er derfor jeg bare kjenner sparkene her enda. er 21+5.

HI

Skrevet

Som de andre har sagt. Barnet beveger seg hele tiden. Håper du ser kjønnet i morgen.

Lykke til =)

Skrevet

Opp og hopp litt om hun ligger sånn,kanskje hun snur seg og ligger fint til :D Evt drikk noe kaldt

Skrevet

Ps :gjorde det selv (hoppingen og andre gangen drakk jeg kald saft),funket utmerket :D

Skrevet

Haha takk for tipset! Og bare for at andre skal få noe å le av og jeg skal kunne få se kjønnet skal jeg stå på utsiden av legekontoret og hoppe som en annen tufs og drikke kald saft!! hihi

Skrevet

Lykke til! Det tok oss 5 UL før vi fikk vite kjønn, jenta vår lå alltid med rumpa til (får ekstra UL pga risikosvangerskap)

Skrevet

takk for svar :-)

Huff får håpe jeg får se kjønnet i morgen. Jeg må betale selv, men var ikke så mye da heldigvis. Snakket om 115 kr eller noe...

Jeg kommer til ta ul helt til jeg får vite kjønnet. Synes det er veldig praktisk med tanke på klær, sengetøy osv. Nesten alt er jo blått eller rosa for tida!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...